Monday , December 18 2017

एफडी आई के ख़िलाफ़ मुल्क गीर तिजारती बंद

नई दिल्ली, ०२ दिसंबर (पी टी आई ।यू एन आई)मल्टी ब्रांड रीटेल शोबा में 51 फ़ीसद और सिंगल ब्रांड ख़ूर्दा बाज़ार में सूफ़ी सद ग़ैर मुल्की रास्त सरमाया कारी की इजाज़त देने से मुताल्लिक़ हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए आज पूरे मुल्क मे

नई दिल्ली, ०२ दिसंबर (पी टी आई ।यू एन आई)मल्टी ब्रांड रीटेल शोबा में 51 फ़ीसद और सिंगल ब्रांड ख़ूर्दा बाज़ार में सूफ़ी सद ग़ैर मुल्की रास्त सरमाया कारी की इजाज़त देने से मुताल्लिक़ हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए आज पूरे मुल्क में आज तक़रीबन दस हज़ार तिजारती अंजुमनों और मुख़्तलिफ़ सयासी पार्टीयों ने भारत बंद मनाया।

पूरे मुल्क में तिजारती इदारे मर्कज़ी काबीना के फ़ैसले के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज बंद रही। मुल्क् गीर तिजारती बंद का नारा कन्फेडरेशन आफ़ ऑल इंडिया ट्रेडर्स और दीगर तिजारती अंजुमनों ने बुलंद किया था। एक ब्यान में कन्फेडरेशन ने कहा कि भारत बंद में पूरे मुल़्क की दस हज़ार से ज़ाइद तिजारती अंजुमनें हिस्सा ले रही हैं।

कई रियास्तों और मर्कज़ी ख़तों में तिजारती इदारे बंद हैं।दिल्ली में जंतर मंत्र पर तिजारत पेशा लोग धरना दे रहे हैं और रास्त ग़ैर मुल्की सरमाया के ख़िलाफ़ बह आवाज़ बुलंद एहतिजाज भी कररहे हैं।सैक्रेटरी सी ए टी टी प्रवीण खंडेलवाल ने कहा कि इस बंद में पाँच करोड़ ट्रेडर्स ने हिस्सा लिया जो दस हज़ार ट्रेड इदारों से वाबस्ता हैं। ताजरीन ने कमर्शियल मार्किट में मार्च भी निकाला ।

दिल्ली में सब से बड़े मार्किटस करोल बाज़ार , सदर बाज़ार , कमला नगर , चौड़ी बाज़ार , कश्मीरी गेट , तिलक नगर और दीगर इलाक़ों में बंद मनाया गया। बी जे पी भी इस बंद में शामिल हुई।

TOPPOPULARRECENT