Saturday , December 16 2017

एफडी आई मसला पर सी पी आई एम की एस पी पर तन्क़ीद

नई दिल्ली, ०४ दिसंबर: (पीटीआई) समाजवादी पार्टी पर दरपर्दा तन्क़ीद करते हुए सी पी आई एम ने आज कहा कि रीटेल शोबा में एफडी आई पर रायदही ( Voting) में हुकूमत को शिकस्त दी जा सकती है अगर तमाम पार्टीयां जिन्होंने यू पी ए की ताईद का अह्द किया है रा

नई दिल्ली, ०४ दिसंबर: (पीटीआई) समाजवादी पार्टी पर दरपर्दा तन्क़ीद करते हुए सी पी आई एम ने आज कहा कि रीटेल शोबा में एफडी आई पर रायदही ( Voting) में हुकूमत को शिकस्त दी जा सकती है अगर तमाम पार्टीयां जिन्होंने यू पी ए की ताईद का अह्द किया है रायदही के दौरान इस के ख़िलाफ़ वोट दें ।

ऐसा मालूम होता है कि रीटेल शोबा में एफडी आई पर होलसेल तिजारत के ज़रीया वोटों का इंतेज़ाम करने के बाद रायदही करवाई जा रही है । कसीर ब्रांड रीटेल तिजारत में एफडी आई के ख़िलाफ़ कनवेनशन से ख़िताब करते हुए सी पी आई एम की पोलिट ब्यूरो के रुकन सीता राम यचूरी ने कांग्रेस ज़ेर ए क़ियादत यू पी ए हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि ये हुकूमत 5 दिन तक पार्लीमैंट की कार्रवाई में दख़ल अंदाज़ी की ज़िम्मेदार है ।

पाँच दिन बाद ऐसा मालूम होता है कि हुकूमत ने अक्सरीयत साबित करने के लिए ज़रूरी वोटों का इंतेज़ाम कर लिया था इसलिए रायदही का मुतालिबा कुबूल कर लिया गया । हुकूमत को समाजवादी पार्टी ,तेलगूदेशम पार्टी और जनता दल (एस ) की ताईद हासिल हो गई है जो क़ब्लअज़ीं एफडी आई के मुख़ालिफ़ थे और सड़कों पर इसके ख़िलाफ़ एहतिजाज करने में हमारे साथ थे ।

सीता राम यचूरी ने कहा कि इसके बावजूद भी हुकूमत को शिकस्त होगी अगर समाजवादी पार्टी या बी एस पी जो एफडी आई की मुख़ालिफ़ है इस पर रायदही के मौक़ा पर ग़ैर हाज़िर रहे लेकिन अगर ये दोनों पार्टीयां उसकी ताईद में वोट दें तो हुकूमत कामयाब हो सकती है ।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस जानती है कि वोटों का इंतेज़ाम कैसे किया जा सकता है । उन्होंने जे एम एम रिश्वतखोरी मुक़द्दमा और रक़म बराए रायदही स्कैम ( Scam) का हवाला दिया।

समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलायम सिंह यादव ,जनतादल (एस ) के क़ाइद एच डी देवगोड़ा तेलगूदेशम के सरबराह चंद्रा बाबू नायडू ने बाएं बाज़ू के क़ाइदीन के साथ रीटेल शोबा में एफडी आई के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए ख़ुद को गिरफ़्तारी के लिए पेश किया था । यचूरी ने कहा कि हुकूमत को राज्य सभा में अक्सरीयत हासिल नहीं है इसलिए यहां रायदही में उसको शिकस्त होगी ।

उन्होंने तृणमूल कांग्रेस पर भी तन्क़ीद करते हुए कहा कि इसी पार्टी ने तहरीक ए अदमे एतिमाद पेश की थी लेकिन बादअज़ां कहा कि वो एफडी आई मसला पर रायदही के लिए इसरार नहीं करेंगे । तृणमूल कांग्रेस ने ऐसा क्यों किया ?किस की मदद के लिए किया ? उन्होंने कहा कि इस मसला पर पार्टीयों को दयानतदारी से रायदही करनी चाहीए ।

मर्कज़ी वज़ीर बराए पारलीमानी उमूर कमल नाथ के इस बयान को कि एफडी आई पर रायदही में कामयाबी होगी बकवास क़रार देते हुए उन्होंने कहा कि सिर्फ़ एक ऐवान में कामयाबी हो सकती है । बाएं बाज़ू की पार्टीयां उसकी शराकतदार नहीं होंगी । उन्होंने मज़ीद कहा कि इस पर दोनों ऐवानों में रायदही में कामयाबी ज़रूरी है ।

हुकूमत फेमा में आर बी आई तरमीमात पर अमल आवरी करना चाहती है ताकी मल्टी ब्रांड रीटेल में एफडी आई की इजाज़त दी जा सके । उन्होंने कहा कि दोनों ऐवानों में अलैहदा अलैहदा रायदही होनी चाहीए ,अगर दोनों ऐवानों का मुशतर्का इजलास मुनाक़िद किया जाए तो हम बाद में तरमीमात की कोशिश करेंगे ।

उन्होंने कहा कि आइन्दा बजट इजलास तक वक़्त दस्तयाब है ।इस मसला पर एक से ज़्यादा मर्तबा रायदही होगी । हमें उस वक़्त तक अपनी तहरीक बरक़रार रखनी होगी । सीता राम यचूरी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पर भी तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो अपने मुक़ामी देवता की तरह अमेरीकी सरमाया दारीयत की पूजा करते हैं । सी पी आई के क़ौमी मोतमिद डी राजा ने कहा कि बाएं बाज़ू की पार्टीयां हुकूमत के इस मनमाने इक़दाम की मुख़ालिफ़त करेंगी ।

TOPPOPULARRECENT