Monday , December 18 2017

एफ डी आई पर वज़ीर-ए-आज़म के तबसरों की बी जे पी की जानिब से मुज़म्मत

बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के इन तबसरों की मुज़म्मत की कि जो लोग रीटेल शोबा में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त कररहे हैं ला इल्म हैं । बी जे पी ने कहा कि दरहक़ीक़त अप्पोज़ीशन ला इल्म नहीं बल्कि यू पी ए हुकूमत और कांग्रेस पार्टी ला इल्म ह

बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के इन तबसरों की मुज़म्मत की कि जो लोग रीटेल शोबा में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त कररहे हैं ला इल्म हैं । बी जे पी ने कहा कि दरहक़ीक़त अप्पोज़ीशन ला इल्म नहीं बल्कि यू पी ए हुकूमत और कांग्रेस पार्टी ला इल्म है ।

प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बी जे पी क़ाइद एम वैंकय्या नायडू ने कहा कि केराला में कांग्रेस ज़ेर क़ियादत हुकूमत ने एफ डी आई की मुख़ालिफ़त की है और यू पी ए में शामिल एन सी पी ने कहा है कि वो महाराष्ट्रा में एफ डी आई पर अमल आवरी का फ़ैसला मुशावरत के बाद करेगी ।

यू पी ए की एक और हलीफ़डी एम के ने एफ डी आई के ख़िलाफ़ भारत बंद की ताईद की थी और उसे रास्त ग़ैर मुल्कीदरअंदाज़ी क़रार दिया था । समाजवादी पार्टी ने रीटेल शोबा में एफ डी आई को ईस्ट इंडिया कंपनी को दावतनामा क़रार दिया था और यू पी में इस पर अमल आवरी ना करने का एलान किया है ।

बी एस पी ने जो यू पी ए को बाहर से ताईद फ़राहम कररही है एफ डी आई को मुअत्तल करने बल्कि इससे मुकम्मल दसतबरदारी का मांग‌ किया है । क्या आप का मतलब ये है कि हुकूमत केराला आप की हलीफ़ पार्टीयां और ताईद फ़राहमकरनेवाली पार्टीयां सब की सब ला इल्म हैं ।

वैंकय्या नायडू ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़मसाहिब आप ख़ुद ला इल्म हैं और अवाम मौक़ा मिलते ही आप को बतादेंगे कौन ला इल्म हैं ।

TOPPOPULARRECENT