एमबी टी का जलसा रहमतुल लिल आलमीन‌ 2 फ़रव‌री को

एमबी टी का जलसा रहमतुल लिल आलमीन‌  2 फ़रव‌री को
हैदराबाद ०२ जनवरी : सालाना जलसा रहमतुल लिल आलमीन‌ 2 फरवरी हफ़्ता बाद नमाज़ इशा मुग़ल पूरा प्ले ग्राउंड पर ज़ेर-ए-सदारत जनाब मुहम्मद आदम मलिक ऐडवोकेट सदर एमबी टी मुनाक़िद होगा।

हैदराबाद ०२ जनवरी : सालाना जलसा रहमतुल लिल आलमीन‌ 2 फरवरी हफ़्ता बाद नमाज़ इशा मुग़ल पूरा प्ले ग्राउंड पर ज़ेर-ए-सदारत जनाब मुहम्मद आदम मलिक ऐडवोकेट सदर एमबी टी मुनाक़िद होगा।
जल्से में हिस्सा लेने के लिए शहर के इलावा बैरून शहर के उल्मा किराम , मशाइख़ीन उज़्ज़ाम ने अपनी ना सिर्फ़ रजामंदी ज़ाहिर कर दी, बल्कि अपनी आमद-ओ-रवानगी के मुताल्लिक़ तमाम तर तफ़सीलात से इस्तिक़बालीया कमेटी को वाक़िफ़ करवाया।

सदर इस्तिक़बालीया अल्हाज सय्यद शाह दरवेश मुही उद्दीन कादरी अल-मारूफ़ मुर्तज़ा पाशाह की हिदायत पर नायब सदर , मोतमिद यन इस्तिक़बालीया ,-ओ-ख़ाज़िन ने एमबी टी के मुनाक़िदा जश्न के कामयाब इंसिराम के लिए अपनी जद्द-ओ-जहद-ओ-तैयारीयों में तेज़ी पैदा कर चुके हैं।

मोतमिद इस्तिक़बालीया अमजदुल्लाह ख़ां ख़ालिद ने आज मीडीया से बातचीत करते हुए बताया उन्होंने कहा कि एमबी टी के मुनाक़िदा जश्न रहमतुल लिल आलमीन‌ की मुतबर्रिक महफ़िल में बैरूनी-ओ-मुक़ामी मुक़र्ररीन , शारा-ए-किराम के इलावा मंदूबीन जो ना सिर्फ़ रियासत बल्कि पड़ोसी रियास्तों बिशमोल कर्नाटक , महाराष्ट्रा के इलावा दीगर रियास्तों से हज़ारों की तादाद में शिरकत करते हैं चुनांचे उन की रिहायश-ओ-ताम के बंद-ओ-बस्त को भी सदर इस्तिक़बालीया की रास्त निगरानी में इंतिज़ामात रूबा अमल लाए जा रहे हैं ।

अमजदुल्लाह ख़ां ख़ालिद ने मीडीया को बताया कि मजलिस बचाओ तहरीक ना मुसाइद हालात के बावजूद जश्न रहमता ललालमीनऐ का इनइक़ाद गुज़शता 20 साल से बह पाबंदी अमल में लाई जा रही है अब जब कि 21 वां मर्कज़ी सालाना जश्न रहमतुल लिल आलमीन‌ का भी इनइक़ाद पूरे जोश-ओ-ख़ुरोश से अमल में ला रही है ।

आइन्दा इजलास का जनवरी 2013 के पहले हफ़्ता में ज़ेर-ए-सदारत सदर इस्तिक़बालीया मुनाक़िद(होने वाला) होगा । जिस की तारीख़ और मुक़ाम का भी ऐलान किया जाएगा ।।

Top Stories