Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / एमबी बी एस में दाख़िलों के लिए आज कौंसलिंग

एमबी बी एस में दाख़िलों के लिए आज कौंसलिंग

डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ साइंसेस विजयवाड़ा ने एमबी बी एस कोर्सेस बराए तालीमी साल 2014 ‍15 में दाख़िले के लिए कौंसलिंग शुरू करने सुप्रीम कोर्ट की तरफ़ से 18 सितंबर को जारी करदा अहकाम पर तामील करते हुए 30 सितंबर को दो मराकिज़ पर कौ

डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ साइंसेस विजयवाड़ा ने एमबी बी एस कोर्सेस बराए तालीमी साल 2014 ‍15 में दाख़िले के लिए कौंसलिंग शुरू करने सुप्रीम कोर्ट की तरफ़ से 18 सितंबर को जारी करदा अहकाम पर तामील करते हुए 30 सितंबर को दो मराकिज़ पर कौंसलिंग मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है।

डाक्टर एन टी आर हेल्थ यूनीवर्सिटी ने इस ज़िमन में रात देर गए एक आलामीया जारी कर दिया जिस के मुताबिक़ दो मराकिज़ डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ् साइंसेस विजयवाड़ा और जय एन टी यू हैदराबाद पर 30 सितंबर को 11 बजे दिन कौंसलिंग होगी।

सुप्रीम कोर्ट ने इज़ाफ़ा नशिस्तों के लिए चंद मेडिकल कॉलेजों को इजाज़त दी थी लेकिन आंध्र प्रदेश के जेम्स और का टोरी मेडिकल कॉलेजों के अलावा तेलंगाना हैदराबाद के वि आर के विमेंस मेडिकल कॉलेज ने इस पर रजामंदी ज़ाहिर नहीं की थी और दाख़िलों के लिए कौंसलिंग ना करने का फ़ैसला किया है।

तेलंगाना के दो ग़ैर अक़लियती कॉलेजों मिला रेड्डी इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साइंसेस सूरारम ज़िला रंगारेड्डी हैदराबाद में 150 नशिस्तों और मेडि सिटी इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साईंस घुनपुर वर्ंगल में 50 नशिस्तों के लिए कौंसलिंग होगी।

आंध्र प्रदेश के सिर्फ़ एक कॉलेज फ़ातिमा इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साईंस कड़पा में 100 नशिस्तों के लिए कौंसलिंग होगी। इस मुस्लिम अक़लियती इदारा में 100 नशिस्तें हैं।

एसे उम्मीदवार जो एमबी बी एस कोर्सेस में दाख़िला नहीं ले सके हैं मज़कूरा बाला कॉलेजस में दाख़िलों के लिए कौंसलिंग में हिस्सा ले सकते हैं। एमबी बी एस कौंसलिंग में हिस्सा लेने के लिए बी डी एस नशिस्त को छोड़ने के ख़ाहिशमंद उम्मीदवार ( बी डी ऐस नशिस्त) मंसूख़ी की फ़ीस के तौर पर यूनीवर्सिटी को 1,00,000 (एक लाख )रुपये ज़रीया डीमांड ड्राफ़्ट बहक रजिस्ट्रार डाक्टर एन टी आर हेल्थ् यूनीवर्सिटी विजयवाड़ा में अदा करना होगा।

मंगल को होने वाली कौंसलिंग में हिस्सा लेने के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों से कहा गया हैके वो असल अस्नाद यूनीवर्सिटी फ़ीस 7000 रुपये तालीमी फ़ीस 10,000 रुपये ज़रीया डीमांड ड्राफ़्ट बहक रजिस्ट्रार डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ् साईंस
विजयवाड़ा के साथ कौंसलिंग में शिरकत करें।

यूनीवर्सिटी फ़ीस और तालीमी फ़ीस एक मर्तबा अदायगी के बाद नाक़ाबिल वापसी होगी। इन कॉलेजों में दाख़िला सुप्रीम कोर्ट में ज़ेर तसफ़ीया रिट दरख़ास्त पर क़तई फ़ैसला पर मुनहसिर होगा।

कौंसलिंग पर डीमांड ड्राफ़्ट साथ रखने की हिदायत उम्मीदवारों के लिए परेशानी का बाइस होसकती है क्युंकि तहवार की तातीलात जारी हैं और बैंक्स में काम का आग़ाज़ 10 बजे के बाद ही होता है। इस सूरत में डीमांड ड्राफ़्ट की तैयारी दुशवार होजाएगी और कौंसलिंग में शिरकत करने वालों के लिए ताख़ीर का सबब भी बन सकती है।

TOPPOPULARRECENT