Monday , December 18 2017

एमसीट में नुमायां कामयाबी

शहर निज़ाम आबाद से कई मुस्लिम तलबा ने तालीमी शोबा में नुमायां कारकर्दगी( कारनामा ) दिखाई है। और इंजीनियरिंग-ओ-मैडीसन के एमसीट में नुमायां रैंक हासिल किया है। निज़ाम आबाद के ऐसे ही एक उभरते हुए तालिब-ए-इल्म मुहम्मद रिहान वलद मुहम्मद

शहर निज़ाम आबाद से कई मुस्लिम तलबा ने तालीमी शोबा में नुमायां कारकर्दगी( कारनामा ) दिखाई है। और इंजीनियरिंग-ओ-मैडीसन के एमसीट में नुमायां रैंक हासिल किया है। निज़ाम आबाद के ऐसे ही एक उभरते हुए तालिब-ए-इल्म मुहम्मद रिहान वलद मुहम्मद अबदुलबासित हैं जिन्हों ने हालिया एमसीट इंजीनियरिंग इमतिहान में रियास्ती सतह पर 74वां और अक़ल्लीयती रैंक में 3रैंक हासिल किया है।

मुहम्मद रिहान का रोल नंबर 2703501है। उन्हें एमसीट के 156तै करदा निशानात में से 138निशानात हासिल हुए और एंटर मीडीट में हासिल करदा उन के रिकार्ड 954निशानात की बदौलत उन्हें अच्छा वेटेज मिला।और उन्हें अक़ल्लीयती तलबा-ए-में रियास्ती सतह पर तीसरा रैंक हासिल हुव‌ है।इस रैंक की बुनियाद पर उन्हें रियासत के किसी भी अच्छे इंजीनिरिंग कॉलेज में दाख़िला मिल सकता है। मुहम्मद रिहान ने काकतीय जूनियर कॉलेज से इंटरमीडीयेट इमतिहान कामयाब किया था।

मुहम्मद रिहान निज़ाम आबाद के मशहूर ताजर सय्यद नेअमत अली (सलीम सेठ) के नवासे और जनाब मुहम्मद अबदुलहकीम साहिब के पोतरे होते हैं। इन की एमसीट में नुमायां कारकर्दगी पर निज़ाम आबाद की मुस्लिम समाजी तंज़ीमोंतालीमी इदारों असातिज़ा दोस्त अहबाब अज़ीज़-ओ-अका़रिब ने उन्हें मुबारकबाद दी है। और उन के आला तालीमी सफ़र के लिए नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया है।

TOPPOPULARRECENT