Friday , December 15 2017

एमसेट कौंसलिंग के लिए मोहलत की दरख़ास्त

हुकूमत रियासत तेलंगाना ने एमसेट कौंसलिंग के मसले पर बिलआख़िर सुप्रीम कोर्ट से रुजू होगई और सुप्रीम कोर्ट से रुजू होकर हुकूमत ने एमसेट कौंसलिंग मुनाक़िद करने के लिए मोहलत देने का मुतालिबा किया गया।

हुकूमत रियासत तेलंगाना ने एमसेट कौंसलिंग के मसले पर बिलआख़िर सुप्रीम कोर्ट से रुजू होगई और सुप्रीम कोर्ट से रुजू होकर हुकूमत ने एमसेट कौंसलिंग मुनाक़िद करने के लिए मोहलत देने का मुतालिबा किया गया।

हुकूमत तेलंगाना की तरफ से एमसेट कौंसलिंग मसले पर सेक्रेटरी महिकमा आला तालीम हुकूमत तेलंगाना विकास राज ने सुप्रीम कोर्ट से रुजू होकर अपील दाख़िल की है।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात कही और बातया कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना का क़ियाम अमल में आते हुए सिर्फ़ चंद दिन ही हुए हैं। मुशतर्का रियासत आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में इंजीनियरिंग और मेडिसन दाख़िला के लिए टेसटस मुनाक़िद हुआ था लेकिन तलबा-ए-के मुक़ामी होने से मुताल्लिक़ सबूत पेश करने के साथ साथ मुक़ामी होने का ताय्युन किया जाना बाक़ी है लिहाज़ा हुकूमत ने अपनी दरख़ास्त में इस बात का इज़हार किया कि मुम्किना हद तक जल्द से जल्द कौंसलिंग की तारीख़ों के प्रोग्राम (शैडूल) का एलान किया जाएगा।

बताया जाता हैके इंजीनीयरिंग-ओ-मेडिसन कोर्सेस के लिए तालीमी साल शुरू होने को रहने की वजह से नशिस्तों का अलाटमेंट ना होने की वजह से तालीमीइदारा जात-ओ-ओलयाए तलबा की तरफ से सुप्रीम कोर्ट में दरख़ास्त दाख़िल करने पर ग़ौर करने के दौरान ही हुकूमत तेलंगाना ने चौकसी का मुज़ाहरा करते हुए दरख़ास्त पेश की।

इसी दौरान 5 अगस्त से मेडिकल कौंसलिंग शुरू करने से मुताल्लिक़ हुकूमत आंध्र प्रदेश ने एलान किया और इस मसले पर चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने एमसेट की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव को मकतूब रवाना करते हुए एमसेट के मसले पर जल्द से जल्द फ़ैसला करने की ख़ाहिश की और कहा कि ताख़ीर करने की सूरत में अदलिया से रुजू होने का भी इज़हार किया गया था। एक मौके पर वज़ीर फ़रोग़ इंसान वसाइल जी श्रीनिवास राव ने भी अपने सख़्त मौक़िफ़ का इज़हार किया था तलबा के मुक़ामी होने या होने का ताय्युन करने तक एमसेट कौंसलिंग हरगिज़ मुम्किन नहीं होसकेगी।

TOPPOPULARRECENT