Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / एमसेट सेकंड के नताइज का एलान

एमसेट सेकंड के नताइज का एलान

हैदराबाद 14 जुलाई: रियासत तेलंगाना के मेडिकल-ओ-डेंटल कॉलेजों में दाख़िलों के हुसूल के लिए पिछ्ले 5 दिन पहले मुनाक़िदा तेलंगाना एमसेट के नताइज का रिकार्ड सिर्फ पाँच यौम में एलान कर दिया गया। वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी ने एमसेट II के रैंकस जारी किए। रियासत तेलंगाना में एमसेट सेकंड के नताइज-ओ-रैंकस जारी करते हुए वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि 9 जुलाई को एमसेट का इनइक़ाद अमल में लाया गया था और सिर्फ अंदरून पाँच यौम नताइज और रैंकस जारी कर दिए गए। वज़ीर मौसूफ़ ने एमसेट सेकंड की मुकम्मिल तफ़सीलात से अख़बारी नुमाइंदों को वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि एमसेट सेकंड में जुमला 50,961 तलबा-ए-ओ- तालिबात ने शिरकत की जिनके मिनजुमला 47,644 तलबा-ए-ओ- तालिबात अहल ( कामयाब ) क़रार दिए गए।

स तरह एमसेट सेकंड के नताइज का औसत 90.07 फ़ीसद रहा। उन्होंने बताया कि दरहक़ीक़त एमसेट सेकंड के लिए 36.153 तलबा-ए-ओ- तालिबात ने दरख़ास्तें पेश की थीं। वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी ने बताया कि रियासत तेलंगाना के सरकारी-ओ-ख़ानगी मेडिकल कॉलेजों में नशिस्तों की जुमला तादाद 1780 पाई जाती है जिसमें गर्वनमेंट मेडिकल कॉलेजस में नशिस्तों की तादाद 1060 और ख़ानगी मेडिकल कॉलेजों की तादाद 720 है जबकि बीडीएस कोर्सेस के लिए रियासत तेलंगाना में नशिस्तों की जुमला तादाद 640 बताई जाती है जिनके मिनजुमला सरकारी डेंटल कॉलेजों में नशिस्तों की तादाद 140 और ख़ानगी डेंटल कॉलेजों में नशिस्तों की जुमला तादाद 500 है।

उन्होंने बताया कि बहुत जल्द काउंसलिंग के अमल का आग़ाज़ कर दिया जाएगा और 01 अगस्ट से मेडिकल-ओ-डेंटल कॉलेजों में बाक़ायदा तालीम का आग़ाज़ करने के इक़दामात किए जाऐंगे। इस मौके पर पापी रेड्डी सदर नशीन तेलंगाना स्टेट कौंसिल बराए आला तालीम, प्रोफेसर एन वी रमना राव‌ कन्वीनर एमसेट सेकंड और दुसरे आला ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT