Tuesday , December 12 2017

एमसेट 2014 के नताइज का एलान

रियासती सतह पर इंजीनीयरिंग,एग्रीकल्चर-ओ-मेडिसन कोर्सेस में दाख़िलों के हुसूल के लिए मुनाक़िदा एमसेट 2014 के नताइज (रैंकस) का एलान किया गया।

रियासती सतह पर इंजीनीयरिंग,एग्रीकल्चर-ओ-मेडिसन कोर्सेस में दाख़िलों के हुसूल के लिए मुनाक़िदा एमसेट 2014 के नताइज (रैंकस) का एलान किया गया।

वज़ीर-ए-ताअलीम रियासत तेलंगाना जगदीश्वर रेड्डी ने मुख़्तलिफ़ आला ओहदेदारों की मौजूदगी में एमसेट 2014 के नताइज जारी किए और बताया कि इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों के लिए अहल उम्मीदवारों की कौंसलिंग 29 जून और अगरीकचरल-ओ- मेडिसन में दाख़िलों के लिए अहल उम्मीदवारों की कौंसलिंग 15 जून से मुतवक़्क़े है।

एमसेट 2014 के नताइज जारी करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों के मुख़्तलिफ़ सवालात का जवाब देते हुए जगदीश्वर रेड्डी ने कहा कि तलबा के लिए फ़ीस रेिंबर्समेंट स्कीम को रूबा अमल लाने के मसले पर काबीना के मीटिंग में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ और तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा इस सवाल पर कि आया रियासती कौंसिल बराए आला तालीम रियासत तेलंगाना के लिए अलाहिदा क़ायम की जाएगी? जवाब देते हुए वज़ीर-ए-ताअलीम ने कहा कि हर महिकमा-ओ-हर चीज़ अलाहिदा होजाने के बाद अब सिर्फ़ तालीमी तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ इदारों को भी तक़सीम करना ही बहुत बेहतर बात होगी क्युंकि इस मसले से तलबा ओ तालिबात का मुस्तक़बिल भी जुड़ा हुआ है जिस को पेशे नज़र रखते हुए बहुत जल्द इस सिलसिले में आला ओहदेदारों के साथ चीफ़ मिनिस्टर की अहम मीटिंग तलब किया जाएगा और इस मीटिंग में तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद ही कोई क़तई फ़ैसला किया जाएगा और जो कोई भी फ़ैसला किया जाएगा वो तलबा के मुफ़ादात में ही किया जाएगा।

उन्होंने एमसेट 2014 की मुकम्मिल तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया और बतायाकि एमसेट 2014 में जुमला 3,37,216 उम्मीदवारों ने शिरकत की जिन के मिनजुमला इंजीनीयरिंग तलबा की तादाद 2,66,820 लाख है और उन इंजीनीयरिंग एमसेट में शरीक तलबा के मिनजुमला 2,15,336 लाख तलबा ओ तालिबात अहल क़रार दीए गए। इस के अलावा एमसेट अगरीकचरल मेडिसन के लिए रियासत भर से जुमला 10,6,396 तलबा-ओ- तालिबात ने शिरकत की और इस तरह 98,292 तालिबात-ओ-तालिबात अहल क़रार दीए गए।

TOPPOPULARRECENT