Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / एमसेट II पर्चा सवालात लीक दो गिरफ़्तार

एमसेट II पर्चा सवालात लीक दो गिरफ़्तार

हैदराबाद 05 अगस्त:तेलंगाना सीआईडी ने एमसेट II पर्चा सवालात लीक के सिलसिले में और दो लोगों को गिरफ़्तार कर लिया है। इस तरह इस केस में अब तक गिरफ़्तार करदा लोगों की तादाद 8 हो गई है।

एक सरकारी आर्डर में बताया गया है कि दो दलालों जी चंद्रशेखर रेड्डी ( मेदक ) और शेख़ शकीरा ( प्रकाशम आंध्र प्रदेश) को सीआईडी ने गिरफ़्तार कर लिया है।

चंद्रशेखर रेड्डी ने चार स्टूडेंट्स से और शेख़ शकीरा ने दो स्टूडेंट्स से रक़ूमात हासिल की थीं। 7 जुलाई की शब तमाम छः उम्मीदवारों को चंद्रशेखर रेड्डी और तीन दूसरे ब्रोकर्स बज़रीया तैयारा कोलकता ले गए थे। कोलकता में इन स्टूडेंट्स को लीक करदा एमसेट II पर्चा ( मेडिकल एंट्रेंस टेस्ट पर्चा सवालात) के मुताबिक़ तैयारी करवाई गई। ये काम एक होटल के कमरे में किया गया। बादअज़ां ये लोग 8 जुलाई की रात बज़रीया तैयारा हैदराबाद वापिस हो गए। सीआईडी के आलामीया में ये बात बताई गई।

कहा गया है कि चन्द्रशेखर रेड्डी ने छः उम्मीदवारों के दस्तख़त शूदा ब्लांक चेक्स और एस एससी-ओ-इंटरमीडिएट सर्टिफिकेट्स की नक़ूल हासिल कीं और उन्हें एक ब्रोकर के हवाले किया जिसने उनको कोलकता में तर्बीयत देने का इंतेज़ाम किया।

सीआईडी ने पर्चा सवालात के लीक के मुक़द्दमा में बताया कि मज़ीद दूसरे ब्रोकर्स और मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करने की कोशिशें की जा रही हैं। 25 जुलाई को सीआईडी ने ताज़ीरात-ए-हिंद की मुनासिब दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया था जबकि इबतेदाई तहक़ीक़ात में ये वाज़िह हो गया था कि पर्चा सवालात के लीक में मुक़द्दमा दर्ज किया जा सकता है। तहक़ीक़ात में पता चला कि आंध्र और तेलंगाना में एमसेट के लिए हाज़िर होने वाले स्टूडेंट्स को मुल्क के तक़रीबन पाँच शहरों में मुख़्तलिफ़ कैम्पस मुनाक़िद करते हुए लीक करदा पर्चा सवालात की नक़ूल फ़राहम की गईं और इस के मुताबिक़ उनको इमतेहान लिखने की तर्बीयत दिलवाई गई थी। उन्हें 320 सवालात के तमाम दरुस्त जवाबात फ़राहम किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT