Friday , December 15 2017

एम एम टी एस स्टेशनों पर वाटर कूलर्स नाकारा

हैदराबाद 12 जून ( सियासत न्यूज़ ) : साउथ सेंट्रल रेलवे की जानिब से एम एम टी एस रेलवे स्टेशनों पर पीने के पानी के वाटर कूलर्स नस्ब किए गए हैं लेकिन काबिले ज़िक्र बात ये है कि आज तक ये वाटर कूलर्स बंद पड़े हैं और कई स्टेशनों में गैर समाजी

हैदराबाद 12 जून ( सियासत न्यूज़ ) : साउथ सेंट्रल रेलवे की जानिब से एम एम टी एस रेलवे स्टेशनों पर पीने के पानी के वाटर कूलर्स नस्ब किए गए हैं लेकिन काबिले ज़िक्र बात ये है कि आज तक ये वाटर कूलर्स बंद पड़े हैं और कई स्टेशनों में गैर समाजी अनासिर ने वाटर कूलर्स को नुक़्सान पहूंचाया है ।

लकड़ी का पूल रेलवे इस्टेशन पर वाटर कूलर्स मशीन नस्ब करके लग भग पाँच महीने का अर्सा गुज़र चुका लेकिन आज तक बंद पड़ी है । टूटियां ग़ायब हैं, इस के इलावा एम एम टी एस रेलवे स्टेशनों पर काफ़ी तादाद में गदागर गैर समाजी अनासिर का ठिकाना है ।

शहर में बढ़ती हुई ट्रैफिक के पेशे नज़र अक्सर लोग एम एम टी एस ट्रेन के ज़रीए सफ़र कर रहे हैं उन्हें कम वक़्त में अपनी मंज़िल तय करनी होती है । लेकिन परेशानियां मुसाफ़िरीन को उठानी पड़ रही हैं । साउथ सेंट्रल रेलवे इस जानिब फ़ौरी तवज्जा दें तो अवाम को सहूलत होगी और रेलवे इमलाक महफ़ूज़ भी रहेगी ।

TOPPOPULARRECENT