Saturday , December 16 2017

एम एल ए के साथ एम पी फ़्री, बीवी की ताईद में सिद्धू का नारा

अमृतसर, २२ जनवरी (पी टी आई) पंजाब असैंबली इंतिख़ाबात में नामवर शौहरों की बीवीयां भी मैदान में उतर रही हैं। बी जे पी के शोला ब्यान लीडर जोत सिंह सिद्धू की डाक्टर बीवी नवजोत कौर मशरिक़ी अमृतसर से मुक़ाबला कर रही हैं, जहां उन की हरीफ़ समप

अमृतसर, २२ जनवरी (पी टी आई) पंजाब असैंबली इंतिख़ाबात में नामवर शौहरों की बीवीयां भी मैदान में उतर रही हैं। बी जे पी के शोला ब्यान लीडर जोत सिंह सिद्धू की डाक्टर बीवी नवजोत कौर मशरिक़ी अमृतसर से मुक़ाबला कर रही हैं, जहां उन की हरीफ़ समपर प्रीत कौर भाटिया होंगी, जो ख़ुद भी एक नामवर शौहर की बीवी हैं, इस तरह ये दोनों बीवीयां अपने शौहरों की मक़बूलियत के सहारे असेंबली तक रसाई की कोशिश करेंगी।

नवजोत कौर, जो हालिया चंद दिनों तक भी हकूमत-ए-पंजाब की एक मुलाज़िमा थीं, बहैसीयत सीनियर हेल्थ ऑफीसर उन्होंने अपने ओहदा से सुबकदोशी के बाद बी जे पी में शमूलीयत इख़तेयार कर लीं, अब वो बी जे पी की उम्मीदवार हैं। इन के शौहर,नवजोत सिंह सिद्धू क्रिकेटर से सियासत दां बनने वाले बी जे पी के रुकन पार्लीमेंट हैं, हलक़ा अमृतसर से तीन बार लोक सभा के लिए मुंतख़ब हो चुके हैं।

मिस्टर सिद्धू अब अपनी बीवी की इंतेख़ाबी मुहिम में सरगर्म हो चुके हैं। राय दहिंदों को राग़िब करने के लिए सिद्धू अज़म चला रहे हैं। इन का नारा है कि एम् एल ए, दे नाल एम पी फ़्री (एम एल ए के साथ एम पी मुफ़्त) सिद्धू अपने इस नारा का मतलब ये ब्यान कर रहे हैं कि अगर वोटर्स उन की बीवी को एम एल ए मुंतख़ब करते हैं तो ख़ुदबख़ुद वो (एम पी) भी अपने वोटर्स की ख़िदमत के लिए हमावक़त मौजूद रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT