Thursday , December 14 2017

एम एल सी इंतिख़ाबात, टी आर एस उम्मीदवारों के हक़ में मुहिम

हैदराबाद 20 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना जागृति की सदर कवीता ने क़ानून साज़ कौंसिल के लिए टी आर एस उम्मीदवारों के हक़ में इंतिख़ाबी मुहिम जारी रखी है। उन्हों ने ग्रेजुएट और टीचर ज़ुमरों के लिए पार्टी उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी

हैदराबाद 20 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना जागृति की सदर कवीता ने क़ानून साज़ कौंसिल के लिए टी आर एस उम्मीदवारों के हक़ में इंतिख़ाबी मुहिम जारी रखी है। उन्हों ने ग्रेजुएट और टीचर ज़ुमरों के लिए पार्टी उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी मुहिम के सिलसिला में निज़ामाबाद का दौरा किया और अवाम से अपील की कि वो टी आर एस उम्मीदवारों को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाएं।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना तहरीक को दानिश्वर तबक़ा की मुकम्मल ताईद हासिल है और उस का मुज़ाहरा कौंसिल के इंतिख़ाबात में असातिज़ा और ग्रेजुएट्स को अपनी राय दही के ज़रीए करना चाहीए।

उन्हों ने कहा कि अलैहदा तेलंगाना के हुसूल के लिए इब्तिदा ही से तेलंगाना राष़्ट्रा समीती जद्दो जहद है। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस और दीगर मुख़ालिफ़ तेलंगाना जमातों को कौंसिल के इंतिख़ाबात में सबक़ सिखाने की ज़रूरत है।

इसी दौरान टी आर एस के अरकान असेंबली जे ए सी के 24 फ़रवरी के सड़क बंद प्रोग्राम को कामयाब बनाने के लिए कल चहारशंबा के दिन बस यात्रा निकालेंगे।

इस बस यात्रा का सुबह 8 बजे असेंबली में टी आर एस एल पी ऑफ़िस से आग़ाज़ होगा और महबूब नगर के आलमपूर पहुंच कर बस यात्रा इख़तेताम को पहुंचेगी। रास्ता में जगह जगह अरकान असेंबली अवाम से ख़िताब करेंगे।

TOPPOPULARRECENT