Monday , December 18 2017

एम ए वहीद ने एम डी अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन का जायज़ा हासिल कर लिया

मिस्टर एम ए वहीद आई एफ़ एस ने आज नायब सदरनशीन और मैनेजिंग डायरेक्टर आंध्र प्रदेश अक़ल्लीयती फायनेन्स कारपोरेशन के ओहदा का जायज़ा हासिल करलिया।

मिस्टर एम ए वहीद आई एफ़ एस ने आज नायब सदरनशीन और मैनेजिंग डायरेक्टर आंध्र प्रदेश अक़ल्लीयती फायनेन्स कारपोरेशन के ओहदा का जायज़ा हासिल करलिया।

सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद दाना किशवर के मीटिंग पर उन्होंने जवाइंट सैक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद और इंचार्ज मैनेजिंग डायरेक्टर मुहतरमा प्रवीन बेग से इस ओहदा का जायज़ा लिया।

सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद ने आज जी ओ आर टी नंबर 294 जारी करते हुए मिस्टर एम ए वहीद को नायब सदर नशीन आफ़ मैनेजिंग डायरेक्टर मुक़र्रर करने के एहकाम जारी किए।

चीफ़ सेक्रेटरी ने मिस्टर वहीद का तबादला करते हुए उन की ख़िदमात महकमा अक़ल्लीयती बहबूद के हवाले की थी ताके उन्हें कारपोरेशन का मैनेजिंग डायरेक्टर मुक़र्रर किया जाय।

मिस्टर एम ए वहीद ने आज सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद को ख़िदमात पर हाज़िरी से मुतालिक़ अपनी रिपोर्ट पेश की जिस के बाद उन के तक़र्रुर के एहकामात जारी किए गए। उन्होंने अपनी ज़िम्मेदारी का जायज़ा लेने के बाद सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद से फ़ीनानस कारपोरेशन के मुख़्तलिफ़ उमुर पर तबादला ख़्याल किया।

बताया जाता है के सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद दाना किशवर ने उन्हें हिदायत दी के वो अक़ल्लीयती स्कीमात पर अमल आवरी को तर्जीह दें और किसी भी स्कीम में बेक़ाइदगी और धांदली को बर्दाश्त ना किया जाय।

उन्हों ने फायनेन्स कारपोरेशन में जारी तहक़ीक़ात में तवुन की भी ख़ाहिश के बाद में मिस्टर एम ए वहीद ने स्टेट लेवल बैंकर्स कमेटी के मीटिंग में फायनेन्स कारपोरेशन की नुमाइंदगी की और फिर अक़ल्लीयती फायनेन्स कारपोरेशन के दफ़्तर वाक़्य हज हाउस पहुंच कर ओहदेदारों के साथ कारकर्दगी का जायज़ा लिया।

उन्होंने स्टाफ़ पर वजेह किया के वो कारकर्दगी में किसी भी तसाहिल (काहिली) को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करेंगे।

TOPPOPULARRECENT