Monday , December 11 2017

एम पी कवीता का दौरा अमरीका

अमरीका में मुनाक़िदा एल यूनीवर्सिटी के मीटिंग में रुकने पार्लीमान निज़ामबाद के कवीता को हुकूमत अमरीका ने मदऊ किया है।

अमरीका में मुनाक़िदा एल यूनीवर्सिटी के मीटिंग में रुकने पार्लीमान निज़ामबाद के कवीता को हुकूमत अमरीका ने मदऊ किया है।

अमरीका में 8 वीं इंडियन एल पार्लियामेंटरी का प्रोग्राम 8 सितंबर से 18 सितंबर तक न्यूयार्क में सेमीनार का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है।

11 रोज़ तक मुनाक़िदा प्रोग्राम में हिंदुस्तान से 11 नौजवान क़ाइदीन को मदऊ किया गया है जिन में कवीता भी शामिल है। निज़ामबाद की रुकने पार्लीमान को ये एज़ाज़ हासिल होना ज़िला के लिए बाइस-ए-फ़ख़र है।

इस मीटिंग में दुनिया भर के मुख़्तलिफ़ ममालिक से ताल्लुक़ रखने वाले माहिरीन को मदऊ किया जा रहा है। इस मीटिंग में कवीता को समाजी ख़िदमत पार्लियामेंट के क़वाइद और हिंदुस्तान के क़ानून के बारे में इज़हार करने का मौक़ा हासिल होगा।

तेलंगाना जागृति का क़ियाम अमल में लाते हुए तेलंगाना की तहज़ीब को उजागर करने में रुकने पार्लियामेंट के कवीता ने अहम रोल उद अकरते हुए ज़िला में अपना एक मुक़ाम हासिल किया था और पहली मर्तबा चुनाव में हिस्सा लेते हुए ज़बरदस्त अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करते हुए पहली मर्तबा पार्लियामेंट में क़दम रखते हुए तजरुबेकार सियासतदानों के दरमयान मसाइल पर बेहस पार्लियामेंट में अपना एक मुक़ाम पैदा करनेवाली कवीता से पार्लियामेंट के अराकीन की तवज्जा को अपनी तरफ़ राग़िब करलिया था।11 रोज़ तक मुनाक़िदा इस मीटिंग में हिंदुस्तानी कल्चरल और तहज़ीब के बारे में बेहस करते हुए ज़िला का नाम रोशन करने में कामयाब होगी।

TOPPOPULARRECENT