एयरटेल की ख़ातून सारिफ़ीन को अलर्ट ख़िदमात

एयरटेल की ख़ातून सारिफ़ीन को अलर्ट ख़िदमात
कोलकता, 02 फरवरी: ( पी टी आई) भारती एयरटेल जिसने दो माह क़ब्ल नई दिल्ली में एक हंगामी अलर्ट सर्विस का आग़ाज़ किया था इसका सिलसिला मशरिक़ी खित्तो में ख़ातून कस्टमर्स के लिए बदस्तूर जारी रहेगा। भारती एयरटेल ( कोलकता और मारबी बंगाल) के सी ओ

कोलकता, 02 फरवरी: ( पी टी आई) भारती एयरटेल जिसने दो माह क़ब्ल नई दिल्ली में एक हंगामी अलर्ट सर्विस का आग़ाज़ किया था इसका सिलसिला मशरिक़ी खित्तो में ख़ातून कस्टमर्स के लिए बदस्तूर जारी रहेगा। भारती एयरटेल ( कोलकता और मारबी बंगाल) के सी ओ वीरेंद्र नाथ ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा ।

मग़रिबी बंगाल और उड़ीसा रियासतों में 19 मिलीयन कस्टमर्स के मिनजुमला एक तिहाई तादाद ख़वातीन पर मुश्तमिल है और हम इस बात की तवक़्क़ो करते हैं कि इस ख़ित्ता से भी 10 फ़ीसद ख़ातून कस्टमर्स ख़िदमात से इस्तिफ़ादा करेंगी। किसी भी हंगामी हालात में रिटेल मोबाइल कटसमर्स अंदरून निस्फ़ घंटा 3 अलर्ट पैग़ामात रवाना कर सकते हैं और ये पैग़ाम उनके जुग़राफ़ियाई वक़ूअ को भी ज़ाहिर करेगा और इन दस लोगों को भी रवाना किए जाएंगे जो कस्टमर के क़रीब तरीन रिश्तेदार या दोस्त होंगे । मज़कूरा ख़िदमात के रास्त मुज़ाहिरे के दौरान मिस्टर नाथ ने ये बात कही ।

Top Stories