Saturday , June 23 2018

एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को एन टी अर से मौसूम करने की मज़म्मत

ए आई सी के जनरल सेक्रेटरी दिग्विजय सिंह ने कहा कि कांग्रेस ने अपने अरकान के तेलंगाना में हुक्मराँ जमात टी आर एस में इन्हिराफ़ और हैदराबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को आँजहानी एन टी रामाराव से मौसूम किए जाने के ख़िला

ए आई सी के जनरल सेक्रेटरी दिग्विजय सिंह ने कहा कि कांग्रेस ने अपने अरकान के तेलंगाना में हुक्मराँ जमात टी आर एस में इन्हिराफ़ और हैदराबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को आँजहानी एन टी रामाराव से मौसूम किए जाने के ख़िलाफ़ अदालत में दरख़ास्त दायर करने का फ़ैसला कीया है।

दिग्विजय सिंह ने जो तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में कांग्रेस के तंज़ीमी उमूर के इंचार्ज हैं राजीव गांधी इंटरनेशनल एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को ग़ैर मुनक़सिम आंध्र प्रदेश के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर और तेलुगु देशम पार्टी के बानी आँजहानी एन टी रामाराव से मौसूम करने एन डी ए हुकूमत के फ़ैसले की सख़्त मज़म्मत की।

दिग्विजय सिंह ने कहा कि सोनीया गांधी ने इस एयरपोर्ट की तामीर के लिए मुनाक़िदा रस्म संग-ए-बुनियाद तक़रीब में शिरकत की। सोनीया गांधी ने ही इंटरनेशनल एयरपोर्ट और इस के डोमेस्टिक टर्मीनल का इफ़्तेताह किया था।

चुनांचे हम इस एयरपोर्ट के टर्मीनल का नाम तबदील करने एन डी ए हुकूमत के फ़ैसले की मज़म्मत करते हैं। मफ़ाद-ए-आम्मा की दरख़ास्त के ज़रीये अदालत में इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ चैलेंज किया जाएगा। मर्कज़ी वज़ारत शहरी हवा बाज़ी ने हाल ही में इस एयरपोर्ट के डोमेस्टिक टर्मीनल को आँजहानी एन टी आर से मौसूम किया था जिस के साथ ही कांग्रेस का एहतेजाज शुरू होगया।

ताहम वज़ीर शहरी हवाबाज़ी पी अशोक गजपति राजू ने कहा हैके एन टी रामाराव का नाम बहाल किया गया है क्युंकि बेगमपेट में वाक़्ये एयरपोर्ट (जो फ़िलहाल तिजारती परवाज़ों के लिए इस्तेमाल नहीं किया जा रहा है) एन टी आर से मौसूम था।

दिग्विजय सिंह ने जो तेलंगाना में कांग्रेस के मुख़्तलिफ़ शोबों के इजलासों में शिरकत के लिए पहूंचे थे ये इमाम भी आइद किया कि हुक्मराँ टी आर एस अब कांग्रेस के अरकाने असेंबली और अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल के इन्हिराफ़ की हौसलाअफ़्ज़ाई कररही है।

उन्होंने कहा कि टी आर एस की तरफ से कांग्रेस के अरकान असेंबली और अरकान कौंसिल को मुनहरिफ़ करवाया जा रहा है और सदारती अफ़्सर (स्पीकर असेंबली / सदर नशीन कौंसिल ) उस मसले पर कोई फ़ैसला नहीं कररहे हैं। कांग्रेस इस इन्हिराफ़ के ख़िलाफ़ अदालत में चैलेंज करेगी।

TOPPOPULARRECENT