Tuesday , December 12 2017

एलपी जी सारिफ़ीन को आज से बैंक खातों में सब्सिडी

नई दिल्ली

नई दिल्ली

मुल्क भर में पकवान गैस (एल पी जी) के तमाम सारिफ़ीन एक‌ जनवरी से अपने बैंक खातों में सब्सिडी हासिल करसकेंगे और उन्हें मार्किट की क़ीमतों के मुताबिक़ पकवान गैस ख़रीदना होगा। एलपी जी के घरेलू इस्तेमाल के सारिफ़ीन रास्त फ़ायदे की मुंतक़ली स्कीम में शमूलियत के साथ ही अपने बैंक खाते में 568 रुपये बतौर सब्सिडी हासिल करेंगे।

फ़ायदे की रास्त मुंतक़ली की इस स्कीम को अब नया नाम पहल दिया गया है। सारिफ़ीन इस रक़म को मार्किट की क़ीमत पर 14.2 किलो ईंधन की ख़रीदी के लिए इस्तेमाल करसकते हैं। सब्सिडी याफ़ता 14.2 किलो के एक एलपी जी की क़ीमत फ़िलहाल 417 रुपये है जबकि मार्किट में ख़ाली सिलेंडर भरने की क़ीमत 752 रुपये है।

माज़ी की यू पी ए हुकूमत ने जून 2013 में ये पुरअज़म मंसूबा लागू किया था लेकिन इस साल अदालती अहकाम के सबब इस स्कीम को अचानक अफ़रातफ़री में रोक दिया गया था। बादअज़ां अहकाम में तरमीम करते हुए सब्सिडी के हुसूल के लिए आधार कार्ड के लज़ूम को बर्ख़ास्त कर दिया गया था।

इस स्कीम में शमूलियत के ख़ाहां सारिफ़ीन अपने एलपी जी कनज़्यूमर नंबर को आधार कार्ड या बैंक खाते से मरबूत करसकते हैं। जिन सारिफ़ीन के पास आधार नंबर मौजूद नहीं है वो अपने एलपी जी आई डी से बैंक खातों को रास्त तौर पर मरबूत करसकते हैं। इस स्कीम के तहत सारिफ़ीन को 14.2 किलो या किलो गैस पर मुश्तमिल 34 सिलेंडर पर सब्सिडी हासिल होगी। ये स्कीम 676 अज़ला के 15.3 करोड़ सारिफ़ीन का अहाता करेगी।

TOPPOPULARRECENT