Monday , December 11 2017

एलोरा एक्सप्रेस के एहया का मुतालिबा

जनरल मनेजर साऊथ सैंटर्ल रेलवे से नुमाइंदगी

जनरल मनेजर साऊथ सैंटर्ल रेलवे से नुमाइंदगी
निज़ाम आबाद,15जनवरी: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ज़िला में ज़ेर अलतवा रेलवे कामों की तकमील के लिए फंड्स की मंज़ूरी का चैंबर आफ़ कॉमर्स के सदर भकतावतसलम ने रेलवे जनरल मैनेजर से मुतालिबा किया।ये कल हैदराबाद में साऊथ सैंटर्ल जनरल मैनेजर की सदारत में मुनाक़िदा इजलास में उन को तफ़सीली याददाश्त पेश की इस मौक़ा पर रुकन पार्लीमैंट मधूगोड़ याशिकी भी मौजूद थे।

भकतावतसलम ने अपनी नुमाइंदगी में साऊथ सैंटर्ल रेलवे मैनेजर से ख़ाहिश की कि एलोरा ऐक्सप्रेस का दुबारा आग़ाज़ किया जाये।जिस पर मैनेजर ने ऐक्सप्रेस को सैंटर्ल रेलवे मुंबई देख भाल की ज़िम्मेदारी क़बूल करने की सूरत में दुबारा शुरू किया जाए गा जबकि इस मसले पर वज़ीर रेलवे से भी नुमाइंदगी करने का मधूगोड़ ने इरादा ज़ाहिर किया। डचपली रेलवे स्टेशन में आबी सहूलतों की अदमे मौजूदगी की वजह से मुसाफ़िरों को मुश्किलात पेश आरही हैं और डचपली में ऐक्सप्रेस रेलों को ना रोकने की वजह से
तेलंगाना यूनीवर्सिटी के मुलाज़मीन पुलिस बटालियन के मुलाज़मीन, विक्टोरिया हॉस्पिटल के मुलाज़मीन को मुश्किलात पेश आरही हैं अकोला काचीगोड़ा इंटरसिटी ऐक्सप्रेस डचपली में रोकने की सूरत में उन अफ़राद सहूलयात फ़राहम होसकती हैं।

नानडेड़ तक चलाई जाने वाली सुखचंद ऐक्सप्रेस सिकंदराबाद तक तौसीअ करने की सूरत में सिकंदराबाद से सिखों को
अमरितसर जाने का मौक़ा फ़राहम होगा। इस के अलावा माधवनगर में रेलवे क्रासिंग ,रेलवे ओवरब्रिज की मंज़ूरी के बारे में भी वाक़िफ़ करवाने पर अनक़रीब इन कामों को आग़ाज़ करने का इरादा ज़ाहिर किया।

निज़ाम आबाद रेलवे स्टेशन को ए ग्रेड ज़ुमरे में शामिल किया गया है और इस के तरक़्क़ीयाती काम शुरू करने का भी इरादा ज़ाहिर किया। सुभाष नगर के इलाक़े में सेकेंडबुकिंग काऊँटर के आग़ाज़ के लिए भी ग़ौर किया जा रहा है। इस मौक़े पर चैंबर कॉमर्स एसोसी उष्ण के सेक्यूरिटी गुरूप्रसाद , जवाइंट सेक्यूरिटी पी राम रेड्डी भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT