Wednesday , December 13 2017

एल पी जी सिलेंडर्स की तादाद में इज़ाफ़ा मुतवक़्क़े

नई दिल्ली, १९ सितंबर ( पी टी आई) हुकूमत कांग्रेस के दाख़िली गोशों से दबाव और यू पी ए को ताईद से दसतबरदारी इख़तियार करने तृणमूल कांग्रेस के फ़ैसले के तनाज़ुर (हालात) में एल पी जी सिलेंडर से मुताल्लिक़ तहदीद पर मामूली रद्दोबदल पर ग़ौर कर सक

नई दिल्ली, १९ सितंबर ( पी टी आई) हुकूमत कांग्रेस के दाख़िली गोशों से दबाव और यू पी ए को ताईद से दसतबरदारी इख़तियार करने तृणमूल कांग्रेस के फ़ैसले के तनाज़ुर (हालात) में एल पी जी सिलेंडर से मुताल्लिक़ तहदीद पर मामूली रद्दोबदल पर ग़ौर कर सकती है ।

ज़राए ने कहा कि रियायती सिलेंडरों की तादाद पर हद लगाने हुकूमत के फ़ैसले को वापस लेने का अगरचे कोई सवाल नहीं लेकिन हुकूमत इस बारे में मामूली रद्दोबदल के लिए तैय्यार है और फ़ी ( प्रति) घराना इस तरह के सिलेंडरों की जुमला तादाद को मुजव्वज़ा (निर्णित/ तय किया हुआ) 6 से बढ़ाकर सालाना 9 सिलेंडर्स कर सकती है।

इस ज़िमन में ए आई सी सी में इशारा मिला है क्योंकि एलपी जी तहदीद (सीमा) के बारे में ख़ुद पार्टी के अंदर नाराज़गी की सदाएं उठने लगी हैं । एक सीनीयर पार्टी ओहदेदार ने कहा कि ये फ़ैसला ग़ैर मंतक़ी है जिस से इशारा मिलता है कि इस में कुछ तबदीलीयां हो सकती हैं ।

दो मर्कज़ी वुज़रा के वी थॉमस और हरीश रावत इस मसला पर पहले ही अपनी नाराज़गी का इज़हार कर चुके हैं ।

TOPPOPULARRECENT