Thursday , December 14 2017

एशिया कप कोई भी जीत सकते हैं: मुहम्मद अकरम

पाकिस्तान के बौलिंग कोच मुहम्मद अकरम ने कहा है कि बंगलादेश में आने वाला एशिया कप महज़ कट्टर हरीफ़ हिंदुस्तान के लिए ही नहीं बल्कि तमाम टीमों के लिए मुश्किल टूर्नामेंट रहेगा लेकिन कमज़ोर अफ़्ग़ानिस्तान ही बैटस्मेन के लिए साज़गार हालात में संगीन ख़तरात पेश करसकता है।

अकरम ने जो साबिक़ टेस्ट पेसर हैं जिन्हें पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड की जानिब से नया दो साला कंटरेक्ट दिया गया है कहा कि एशिया कप में सिर्फ़ हिंदुस्तान ही वाहिद ताक़तवर टीम नहीं है। उन्होंने क़ज़ाफ़ी स्टेडियम में अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि मेरे ख़्याल में मजमूई तौर पर ये तमाम टीमों के लिए मुश्किल टूर्नामेंट रहेगा क्योंकि जिन हालात में हम खेलने जा रहे हैं वो बैटस्मेनों के लिए साज़गार है और अफ़्ग़ानिस्तान से भी ख़तरा होसकताहै।

उन्होंने निशानदेही की कि अफ़्ग़ानिस्तान जैसी टीम को भी एशिया कप में आसान नहीं समझा जा सकता और ये ऐसा कामपेटीशन है जो कोई भी टीम जीत सकती है। उन्होंने कहा कि तमाम टीमें मुश्किल हालात में सख़्त जान है लेकिन ज़ाहिर है हिंदुस्तान के साथ मैच अहम रहेगा मगर जिस तरह हमारे बौलरों ने हालिया अर्सा में बौलिंग की है मुझे अच्छे मुज़ाहिरे का एतिमाद है।

हिंदुस्तान की ताक़तवर बैटिंग लाईन अप के बारे में तबसरे की ख़ाहिश पर अकरम ने कहा कि पाकिस्तान ताक़तवर बौलिंग अटैक का हामिल है जो पड़ोसी मुल्क के बैटस्मेनों को क़ाबू में करसकती है। उन्हें आप को दिलचस्प हक़ीक़त से वाक़िफ़ कराउंगा कि गुजिश्ता देढ़ साल में टेस्ट और ओ डी आई मैचों में 2200 ओवर्स हम ने फेंके और हमारे बौलरों ने महज़ 4 नो बाल की ग़लती की है।

उन्होंने कहा कि इससे पता चलता है कि किस क़दर नपे तुले अंदाज़ में पाकिस्तानियों ने बौलिंग की है। उन्होंने ये भी बताया कि गुजिश्ता 55 मैचों में पाकिस्तानी बौलरों ने हरीफ़ टीम को 30 मर्तबा 200 रन‌ से कम स्कोर पर ऑल आ किया है।

TOPPOPULARRECENT