Monday , June 25 2018

एशिया कप, मुक़ाम तब्दील

एशिया कप क्रिकेट टूर्नामेंट का इंतिज़ामिया आइन्दा माह एक अहम इजलास करेगा जिस में आइन्दा साल फ़रव‌री में यहां होने वाले टूर्नामेंट के मुताल्लिक़ क़तई फ़ैसला किया जाएगा कि क्या बदअमनी से मुतास्सिरा बंगला देश को उस की मेज़बानी बरक़रार

एशिया कप क्रिकेट टूर्नामेंट का इंतिज़ामिया आइन्दा माह एक अहम इजलास करेगा जिस में आइन्दा साल फ़रव‌री में यहां होने वाले टूर्नामेंट के मुताल्लिक़ क़तई फ़ैसला किया जाएगा कि क्या बदअमनी से मुतास्सिरा बंगला देश को उस की मेज़बानी बरक़रार रखी जाये या फिर ये टूर्नामेंट किसी दूसरे मुक़ाम पर मुंतक़िल कर दिया जाये।

एशिया कप क्रिकेट टूर्नामेंट के इंतिज़ामिया के एक आला ओहदेदार ने आइन्दा माह अहम इजलास के मुताल्लिक़ आगाह किया। एशियन क्रिकेट कौंसिल (ए सी सी) के चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव सय्यद अशरफुल-हक़ ने कहा है कि कौंसिल श्रीलंका के सदर मुक़ाम कोलंबो में 4 जनवरी को एक इजलास कररहा है जिस में मुतबादिल मुक़ामात पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा क्योंकि बंगलादेश में पुरअमन माहौल‌ नहीं है।

ख़बररसां एजेंसी ए एफ़ पी से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए अशरफुल-हक़ ने कहा कि फ़िलहाल एशिया कप बंगलादेश से मुंतक़िल नहीं होरहा है लेकिन इस टूर्नामेंट में शिरकत करने वाले ममालिक ने तहफ़्फुज़ात का मांग‌ किया है लिहाज़ा बंगलादेश में मौजूदा सूरत-ए-हाल के पेशे नज़र आइन्दा माह होने वाले इजलास में मुतबादिल मुक़ामात पर भी तबादला-ए-ख़्याल होगा।

एशिया कप में शिरकत कररहे ममालिक की जानिब से ये मांग‌ ज़ोर पकड़ रहा है कि टूर्नामेंट में बंगलादेश से मुंतक़िल कर दिया जाये। हक़ ने मज़ीद कहा कि बैनुल-अक़वामी टूर्नामेंट के कायम‌ केलिए मुतबादिल मुक़ामात का फ़ैसला 4 जनवरी को इजलास में किया जाएगा।

हिंदुस्तान, पाकिस्तान, श्रीलंका और बंगलादेश 50 ओवर्स के इस टूर्नामेंट में शिरकत कररहे हैं और ये टूर्नामेंट 24 फ़रव‌री ता 7 मार्च के बीच‌ होगा। टूर्नामेंट के तमाम मुक़ाबले बंगलादेश के सदर मुक़ाम ढाका में होना है लेकिन बंगलादेश का दारुल-हकूमत बदअमनी का मर्कज़ बन चुका है जहां 5 जनवरी को आम इंतिख़ाबात के बारे में एहतिजाज किया जा रहा है।

बंगलादेश को 16 मार्च ता 6 अप्रेल टी 20 वर्ल्ड की मेज़बानी भी करनी है लेकिन बंगलादेश क्रिकेट बोर्ड ने इन अज़ाइम का इज़हार किया है कि टी 20 वर्ल्ड अपने निज़ामुल-अमल के मुताबिक़ बंगलादेश में ही होगा। अशरफुल-हक़ ने मज़ीद कहा कि एशिया कप को मुल्तवी करने का सवाल ही पैदा नहीं होता ताहम इस टूर्नामेंट को मुतबादिल मुक़ाम पर किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT