Tuesday , December 12 2017

एशिया कप में हिंदुस्तान और पाकिस्तान का इतवार को टकराव‌

बंगलादेश में मंगल से शुरू होने वाले एशिया कप वन्डे टूर्नामेंट में रिवायती हरीफ़ टीमें हिंदुस्तान और पाकिस्तान के साथ‌ मुक़ाबले के इमकानात हैं। दोनों टीमों को एक दूसरे के ख़िलाफ़ अपनी सलाहियतों के मुज़ाहरा का मौक़ा मिल सकता है।

बंगलादेश में मंगल से शुरू होने वाले एशिया कप वन्डे टूर्नामेंट में रिवायती हरीफ़ टीमें हिंदुस्तान और पाकिस्तान के साथ‌ मुक़ाबले के इमकानात हैं। दोनों टीमों को एक दूसरे के ख़िलाफ़ अपनी सलाहियतों के मुज़ाहरा का मौक़ा मिल सकता है।

रिवायती हरीफ़ टीमों के साथ‌ क्रिकेट मुक़ाबले नापैद होगए हैं और सियासी इख़तिलाफ़ात इसकी वजह क़रार दिए जाते हैं। 2011 में वर्ल्ड कप सेमीफाइनल के बाद हिंदुस्तान और पाकिस्तान के साथ‌ सिर्फ़ पाँच वन्डे मुक़ाबले हुए हैं और तीन टी 20 मैचस हुए हैं। ये मुक़ाबले बाहमी नहीं बल्कि ज़्यादा तर क़ौमी सीरीज़ों में हुए हैं। इन दोनों टीमों के माबैन मुक़ाबला गुजिशता साल जून में बर्मिंघम में चैंपियंस ट्रॉफ़ी में हुआ था जब हिंदुस्तान को बारिश से मुतास्सिरा मैच में आठ विकेटस से कामयाबी मिली थी।

पाकिस्तान के कप्तान मिसबाहुल-हक़ ने कहा कि हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ खेलना हमेशा ही बड़ा चैलेंज रहा है इस में बहुत ज़्यादा दिलचस्पी होती है। उन्होंने कहा कि हिंदुस्तान एक बेहतरीन टीम है और हमें अपनी सलाहियतों के मुताबिक़ मुज़ाहरा करना होगा। उन्होंने कहा कि हालाँकि दोनों टीमों के माबैन हालिया वक़्तों में ज़्यादा मुक़ाबले नहीं हुए हैं लेकिन वो जानते हैं कि ये बहुत दिलचस्प मुक़ाबला होगा।

पाँच क़ौमी एशिया कप टूर्नामेंट में पाकिस्तान दिफ़ाई चैंपिय‌न की हैसियत से शुरु करेगा। उसने 2014 में ढाका में ये ख़िताब जीता था। आलमी चैंपिय‌न हिंदुस्तान के इलावा पाकिस्तान श्रीलंका बंगलादेश और नई टीम अफ़्ग़ानिस्तान एक दूसरे के ख़िलाफ़ लीग मरहला में मुक़ाबला करेंगी और दो टाप टीमें फाईनल में पहूंचेंगी जो 8 मार्च को ढाका में खेला जाएगा।

टूर्नामेंट का शुरुआती मुक़ाबला पाकिस्तान और श्रीलंका के माबैन होगा। हिंदुस्तान और पाकिस्तान का मैच 2 मार्च इतवार को शेर बंगला स्टेडियम ढाका में खेला जाएगा। हिंदुस्तानी टीम इस टूर्नामेंट में बाक़ायदा कप्तान महेंद्र सिंह धोनी के बगैर हिस्सा ले रही है जो अन फिट हैं। टाप आर्डर बल्लेबाज़ विराट कोहली हिंदुस्तानी टीम की क़ियादत करेंगे जबकि दिनेश कार्तिक टीम के विकेट कीपर होंगे।

श्रीलंका की टीम पहले ही बंगलादेश में है जो वहां बाहमी सीरीज़ खेल रही थी और उसने टेस्ट वन्डे और टी 20 सीरीज़ में कामयाबी हासिल करली है। हिंदुस्तान का पहला मुक़ाबला बंगलादेश के ख़िलाफ़ चहार शंबा को होगा। इस टूर्नामेंट में ज़्यादा तर तवज्जो अफ़्ग़ानिस्तान पर होगी जिसे एशियन क्रिकेट कौंसिल ने इस टूर्नामेंट में शमूलियत की इजाज़त दी है।

अफ़्ग़ानिस्तान की टीम आइन्दा साल होने वाले वर्ल्ड कप में भी हिस्सा लेने वाली है। अफ़्ग़ानिस्तान ने अब तक टेस्ट खेलने वाली दो ही टीमें पाकिस्तान और ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ एक एक वन्डे मैच खेला है और दोनों ही मैचस में उसे हार‌ का सामना करना पड़ा है। उम्मीद की जा रही है कि अफ़्ग़ान टीम यहां अच्छा मुज़ाहरा करने की कोशिश करेगी। इसने अब तक किसी बेनुल-अक़वामी मुक़ाबला में कामयाबी हासिल नहीं की है।

TOPPOPULARRECENT