Wednesday , December 13 2017

एशिया कप 2014 के तवारीख़ का ऐलान ,मेज़बान का हनूज़ फ़ैसला बाक़ी

सिंगापुर 10 अप्रैल : एशियन क्रिकेट कौंसिल ने सिंगापुर में अपने इजलास में एशिया कप की तारीख़ों को हतमी शक्ल देदी है। लेकिन अभी तक मेज़बान मुल्क का फ़ैसला नहीं हो सका है। हिंदूस्तान एशिया कप की मेज़बानी केलिए तैयार नहीं है जबकि नाक़िस सेक्योरिटी हालात की वजह से बैरूनी टीमें पाकिस्तान आने से इनकार कर रही हैं।

अलावा अज़ीं गुजिश्ता साल‌ ये टूर्नामेंट बंगलादेश में मुनाक़िद हुआ था। इस लिए इमकान है कि जून के सालाना इजलास में मेज़बान मुल्क का फ़ैसला हो सकेगा। इमकान है कि एशिया कप की मेज़बानी श्री लंका को दी जाएगी।

ज़राए के मुताबिक़ इजलास में फ़ैसला किया गया कि एशिया कप आइन्दा साल 24 फरवरी ता 7 मार्च तक खेला जाएगा। यही वो तवारीख़ हैं जिसके दौरान तमाम टीमें दीगर किसी बैन-उल-अक़वामी टूर्नामेंटस में मसरूफ़ नहीं होंगी।

दरीं असना इस मर्तबा एशिया कप की मेज़बानी हिंदूस्तान की होनी है लेकिन हिंदूस्तान टूर्नामेंट कराने को तैयार नहीं है। इजलास में पाकिस्तान की नुमाइंदगी डायरेक्टर जनरल जावेद मीयांदाद और चीफ़ ऑप्रेटिंग ऑफीसर सुबहान अहमद ने की।

ए सी सी के ज़राए के मुताबिक़ श्री लंका एशिया कप की मेज़बानी के लिए तैयार हो जाएगा।गुजिश्ता साल‌ बंगलादेश में मुनाक़िदा एशिया कप में मेज़बान टीम के मुज़ाहिरे बेहतर थे ताहम उसे फाईनल में पाकिस्तान के ख़िलाफ़ शिकस्त हुई थी।

TOPPOPULARRECENT