एशिया के कई ममालिक को सैलाब का सामना

एशिया के कई ममालिक को सैलाब का सामना
बर्रे आज़म एशिया के कई ममालिक को इस वक़्त शदीद सैलाबों का सामना है। पाकिस्तान में इस क़ुदरती आफ़त के नतीजे में तक़रीबन 140 अफ़राद हलाक हो चुके हैं जबकि चीन, फ़िलपाइन और ताइवान में भी मानसून बारिशों ने शदीद तबाही फैलाई है। एशिया के म

बर्रे आज़म एशिया के कई ममालिक को इस वक़्त शदीद सैलाबों का सामना है। पाकिस्तान में इस क़ुदरती आफ़त के नतीजे में तक़रीबन 140 अफ़राद हलाक हो चुके हैं जबकि चीन, फ़िलपाइन और ताइवान में भी मानसून बारिशों ने शदीद तबाही फैलाई है। एशिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक में सैलाबों के नतीजे में अब तक कई सौ अफ़राद हलाक जबकि लाखों बेघर हो चुके हैं।

पाकिस्तान में क़ुदरती आफ़ात से निमटने वाले इदारा एन डी एम ए ने तक़रीबन 140 अफ़राद की मौत की तसदीक़ की है। इस इदारे के हुक्काम ने बताया एक अंदाज़े के मुताबिक़ बारिशों की वजह से 90 लाख से ज़ाइद अफ़राद मुतास्सिर हुए हैं। मुल्क भर में 14 हज़ार मकानात तबाह हो गए। 243 से ज़ाइद इमदादी कैंप्स क़ायम किए गए हैं। इन में ज़्यादा तर सूबा पंजाब, सिंध और बलोचिस्तान में लगाए गए हैं।

शुमाली फ़िलपाइन और दारुल हुकूमत मनीला में शदीद बादो बाराँ के नतीजे में अब तक 14 अफ़राद हलाक हो चुके हैं। हुक्काम ने बताया है कि एक मिलयन से ज़ाइद अफ़राद मुतास्सिर हुए हैं जबकि तक़रीबन 3 लाख शहरीयों को महफ़ूज़ पनाहगाहों में ज़बरदस्ती मुंतक़िल किया गया है।

ताइवान में भी हुक्काम ने मुसलसल होने वाली बारिशों की वजह से शुमाली पहाड़ी इलाक़े में ज़मीनी तूदे गिरने के ख़तरे के पेशे नज़र एक बड़ी तादाद में लोगों को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया है। इन में 1700 सैयाह भी शामिल हैं। इलाक़े में रेलवे और फ़िज़ाई निज़ाम फ़िलहाल काम नहीं कर रहे हैं।

Top Stories