Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / एससी एसटी सब प्लान-ओ-नए आई टी मन्सूबे को मंज़ूरी

एससी एसटी सब प्लान-ओ-नए आई टी मन्सूबे को मंज़ूरी

हैदराबाद 07 मार्च: काबीना ने रियासत में एससी एसटी सब प्लान को मंज़ूरी देदी है। हुकूमत ने इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी से मुताल्लिक़ नए मन्सूबे को मंज़ूरी फ़राहम कर दी है।

रियासती काबीना ने बाज़ अहम फ़ैसलों में आई ए एस ऑफीसरस एसोसीएशन के लिए 3 एकऱ् अराज़ी को मंज़ूरी के अलावा तेलंगाना स्टेट आई आई सी के लिए रंगारेड्डी 50 एकऱ् अराज़ी की हवालगी को मंज़ूरी दी। काबीना के मीटिंग में महिकमा रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन को 500 करोड़ रुपये क़र्ज़ के हुसूल के लिए हुकूमत की ज़मानत दिए जाने को भी मंज़ूरी दी गई।

उम्र क़ैद की सज़ा काट रहे मुजरिमीन की रिहाई को काबीना ने मंज़ूरी दे दी है। काबीनी मीटिंग के दौरान मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद में कामयाबी पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया और अवाम की तवक़्क़ुआत पर पूरा उतरने के इक़दामात को यक़ीनी बनाने पर-ज़ोर दिया गया।

बताया जाता है कि 10 मार्च से शुरू हो रहे बजट मीटिंग में हुकूमत की हिक्मत-ए-अमली और एवान की कारकर्दगी को बेहतर बनाने के मुताल्लिक़ भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया। काबीनी मीटिंग में तमाम वुज़रा शरीक थे जिनमें डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर्स मुहम्मद महमूद अली, कडीम श्रीहरी के अलावा वुज़रा पदमा राव‌ , टी श्रीनिवास यादव, एन नरसिम्हा रेड्डी ,एम महेंद्र रेड्डी और दुसरे शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT