Tuesday , December 12 2017

एस एस सी तलबा के मेमोज़ अब तक जारी नहीं की गई

रियासत की तक़सीम के असरात तलबा पर काफ़ी ज़्यादा नज़र आ रहे हैं। एस एस सी इम्तेहानात के फ़ौरी बाद तफ़सीली मेमो माआ तस्वीर की इजराई अब तक अमल में आया करती थी लेकिन साल हाल इम्तेहानात ख़त्म हुए तकरीबन 5 माह का अर्सा मुकम्मल होने को है लेकिन ए

रियासत की तक़सीम के असरात तलबा पर काफ़ी ज़्यादा नज़र आ रहे हैं। एस एस सी इम्तेहानात के फ़ौरी बाद तफ़सीली मेमो माआ तस्वीर की इजराई अब तक अमल में आया करती थी लेकिन साल हाल इम्तेहानात ख़त्म हुए तकरीबन 5 माह का अर्सा मुकम्मल होने को है लेकिन एस एस सी कामयाब तलबा के माआ तसावीर मेमोरंडम ऑफ़ मार्क्स जारी नहीं किए गए हैं जिस के बाइस इंटर में इम्तेहानी फीस की अदाएगी में मसाइल पैदा होने का ख़द्शा है।

बताया जाता है कि इंटरमेडीएट में इम्तेहानी फीस की अदाएगी के लिए तलबा के तफ़सीली मेमो की कॉपी मुंसलिक करना लाज़िमी है और इंटरमेडीएट साल अव्वल दाख़िला हासिल करने वाले तलबा इम्तेहानी फीस अदा करने के करीब पहुंच चुके हैं लेकिन ताहाल उन के मेमोरंडम ऑफ़ मार्क्स के अदम हुसूल से कॉलेज इंतेज़ामीया को मसाइल का सामना करना पड़ रहा है।

बताया जाता है कि एस एस सी कामयाब तलबा को आरिज़ी तौर पर इंटरनेट के ज़रीया मेमोरंडम ऑफ़ मार्क्स हासिल हो रहा है और तलबा इसी बुनियाद पर दाख़िला हासिल करने में कामयाबी हासिल कर चुके हैं लेकिन रियासत की तक़सीम के बाद पैदा शूदा तनाज़आत के बाइस ताहाल एस एस सी बोर्ड की जानिब से तफ़सीली मेमो जारी नहीं किए गए हैं जो कि ना सिर्फ़ तलबा बल्कि कॉलेज इंतेज़ामीया के लिए भी मुश्किल का बाइस बना हुआ है।

TOPPOPULARRECENT