एस पी मेदक , अविनाश मोहंती का तबादला

एस पी मेदक , अविनाश मोहंती का तबादला
तबादले के पसेपर्दा सयासी मुहर्रिकात होने की कयास आराईयां

तबादले के पसेपर्दा सयासी मुहर्रिकात होने की कयास आराईयां
संगारेड्डि,9 जनवरी: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) रियासती हुकूमत ने 17 आई पी एस ओहदेदारों का तबादला कर दिया जिसमे अविनाश मोहंती एस पी ज़िला मेदक भी शामिल हैं। उन्हें कमांडैंट ए पी एस पी फ़ोरथ बटालियन मुक़र्रर किया गया है जबकि विजे
कुमार एस पी एन्टुली जिन्स को एस पी ज़िला मेदक मुक़र्रर करते हुए अहकाम जारी किए गए।विजे कुमार फ़िलहाल चीफ मिनिस्टर सेक्यूरिटी के भी इंचार्ज हैं।

वाज़िह होक्का माह नवंबर से अविनाश मोहंती के तबादले की कयास आराईयां जारी थीं जो अब इख़तताम को पहूंची। अवेनाश मोहंती ने एस पी ज़िला मेदक की हैसियत से 13 अप्रैल 2012 को अपने ओहदे का जायज़ा हासिल किया और उन्होंने बहैसियत एस पी ज़िला मेदक 8 माह 25 दिन ख़िदमात अंजाम दी और इस दौरान ज़िला के अवामी मुंख़बा नुमाइंदे वुज़रा और सयासी क़ाइदीन से ख़ुशगवार ताल्लुक़ात क़ायम नहीं होसके।

माह अक्टूबर की 29 ता 31 तक मुनाक़िदा इंदिरा माँ बाटा प्रोग्राम के दौरान हलक़ा एसेम्बली सिंगारेडी के सद एसयू पीटी और सिंगारेडी टाउंस में मुक़ामी रुकन एसेम्बली की जानिब से डी जे साउंड का एहतिमाम किया गया था जिस को एस पी ने रोक दिया और डी जे साउंड चलाने की इजाज़त नहीं दी। इस मसले पर मुक़ामी रुकन एसेम्बली ने चीफ मिनिस्टर से शिकायत की और चीफ मिनिस्टर ने ख़ुद एस पी ज़िला मेदक को सद एसयू पेट गेस्ट हाइज़ में तलब करते हुए बाज़पुर्स की थी।

अविनाश मोहंती ने ज़िला मेदक के महिकमा पोलीस में काम करने वाले कांस्टेबल्स , हेड कांस्टेबल्स और दफ़्तरी अमले का बड़े पैमाने पर तबादला किया। एक ही मुक़ाम पर तवील अर्सा से ख़िदमात अंजाम देने वाले कांस्टेबल्स और हेड कांस्टेबल्स के अलावा (एमएलए) , एमएल सी और वुज़रा के गनमैन का तबादला करदिया। इस के अलावा किसी की भी सिफ़ारिश को क़बूल नहीं करते थे।

रियासती हुकूमत ने माह नवंबर में 43 आई पी एस ओहदेदारों के तबादले नवंबर में नहीं बल्कि जनवरी में किया। एस पी ज़िला मेदक के तबादले को सयासी नुक़्ता-ए-नज़र और आइन्दा साल मुनाक़िद शुदणी एसेम्बली इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में सयासी जमाअतें देख रही हैं।

Top Stories