Tuesday , December 12 2017

एहतिजाज के दौरान लापता हुए नौजवान की नाश बरामद

श्रीनगर, 12 फरवरी: (पी टी आई) एक कमसिन लड़के की नाश दरयाए जहलुम से बरामद हुई । ये लड़का अफ़ज़ल गुरु की फांसी के बाद मुनज़्ज़म किए गए एहतिजाज के बाद से उस वक़्त लापता हो गया था जब पुलिस ने एहतिजाजियों को मुंतशिर करने के लिए इनका तआक़ुब किया था औ

श्रीनगर, 12 फरवरी: (पी टी आई) एक कमसिन लड़के की नाश दरयाए जहलुम से बरामद हुई । ये लड़का अफ़ज़ल गुरु की फांसी के बाद मुनज़्ज़म किए गए एहतिजाज के बाद से उस वक़्त लापता हो गया था जब पुलिस ने एहतिजाजियों को मुंतशिर करने के लिए इनका तआक़ुब किया था और हर तरफ़ भगदड़ मच गई थी।

16 साला ज़मीर अहमद डार की नाश को गनडर बिल डिस्ट्रिक्ट में वाकेय् दरयाए जहलुम से निकाला गया। सरकारी ज़राए ने बताया कि कल शदीद एहतिजाज के दौरान ज़मीर अहमद लापता हो गया था । दरियाए जहलुम में एक और नौजवान तारिक़ अहमद भट्ट के ग़र्क़ होने की भी इत्तिला है ।

मुक़ामी अफ़राद ने बताया कि अफ़ज़ल गुरु की फांसी के ख़िलाफ़ एहतिजाज करने वालों पर जब सेक्युरिटी फ़ोर्स का क़हर टूटा तो अपने आप को बचाने के लिए दोनों नौजवान दरियाए जहलुम में कूद पड़े जबकि पुलिस ने इस इल्ज़ाम की ये कह कर तरदीद की है कि लड़कों की डूबने से उस वक़्त मौत वाकेय हो गई जब वो कश्ती जिसमें वो सवार थे, उलट गई थी। याद रहे कि 2001 में पार्लियामेंट पर हमला के मुजरिम अफ़ज़ल गुरु को हफ़्ता के रोज़ फांसी पर लटका दिया गया था और तिहाड़ जेल में ही उस की तदफ़ीन अमल में आई थी ।

TOPPOPULARRECENT