Tuesday , December 12 2017

एहतेजाजियों की फ़तह के दावे ,पुलिस का इस्तंबूल चौक से तख़लिया

इस्तंबूल 3 जून (ए एफ़ पी ) इस्तंबूल में हज़ारों एहतेजाजियों ने आज सुबह फ़तह का जश्न मनाया जबकि पुलिस ने शहर के क़ल्ब में वाक़े चौक का तख़लिया कर दिया। एहतेजाजी मुज़ाहिरीन ने शहर के वसीअ तरीन एहतेजाजी मुज़ाहिरों में से एक मुज़ाहरा त

इस्तंबूल 3 जून (ए एफ़ पी ) इस्तंबूल में हज़ारों एहतेजाजियों ने आज सुबह फ़तह का जश्न मनाया जबकि पुलिस ने शहर के क़ल्ब में वाक़े चौक का तख़लिया कर दिया। एहतेजाजी मुज़ाहिरीन ने शहर के वसीअ तरीन एहतेजाजी मुज़ाहिरों में से एक मुज़ाहरा तुर्की की हुकूमत के ख़िलाफ़ किया था जिस की जड़ें इस्लाम पसंदी में पैवस्त हैं।

दाएं बाज़ें के ग्रुप्स ने पुलिस के तशद्दुद की मुज़म्मत की । एमनेस्टी इंटरनेशनल का कहना है कि दो अफ़राद हलाक हो गए जबकि तुर्की के हलीफ़ मग़रिबी ममालिक बर्तानिया और अमरीका ने हुकूमत तुर्की से सब्र और तहम्मुल का मुज़ाहरा करने की अपील की।

तक़सीम चौक एहतेजाजी मुज़ाहिरों का मर्कज़ बन गया था जहां बीसियों अफ़राद ज़ख़्मी हो गए । एमनेस्टी इंटरनेशनल के बमूजिब उन की तादाद हज़ारों में हैं । इंसानी हुक़ूक़ की निगरान कार तंज़ीम ने कहा कि बाअज़ एहतेजाजी आँसू ग़ैस के पुलिस की जानिब से इस्तेमाल के नतीजा में अंधे भी हो गए हैं,

उर्दगान ने कहा कि ये सच है कि बाअज़ गलतीयां हुई हैं और पुलिस की जवाबी काररोई में इंतेहापसंदी का मुज़ाहरा किया गया उन्हों ने ताहम अह्द किया कि अपने क़दामत पसंद मंसूबों पर अमल आवरी जारी रखेंगे।

TOPPOPULARRECENT