Thursday , December 14 2017

एफ़ एस पी के लिए मर्कज़ी माली इम्दाद की दरख़ास्त

हैदराबाद (सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश के बर्क़ी तवानाई इदारों ने जो रियासत के तमाम बर्क़ी सारिफ़ीन को इत्मीनान बख्श अंदाज़ में तवानाई सरबराह करने का अज़म करचुके हैं । मर्कज़ी हुकूमत ने दरख़ास्त की है कि फीडर अलाहीदा करने के प्रोजेक्ट (

हैदराबाद (सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश के बर्क़ी तवानाई इदारों ने जो रियासत के तमाम बर्क़ी सारिफ़ीन को इत्मीनान बख्श अंदाज़ में तवानाई सरबराह करने का अज़म करचुके हैं । मर्कज़ी हुकूमत ने दरख़ास्त की है कि फीडर अलाहीदा करने के प्रोजेक्ट (फीडर सगरीगीशन प्रोजेक्ट ( एफ़ एस पी ) पर हमदर्दाना ग़ौर करते हुए इस के लिए 3014 करोड़ रुपया मंज़ूर करे क्योंकि ये देही इलाक़ा और अवाम के लिए फ़ाइदाबख्श प्रोजेक्ट है ।

आंधरा प्रदेश के महकमा बर्क़ी ने मर्कज़ से ये दरख़ास्त की कि इस प्रोजेक्ट को क़ौमी बर‌की फ़ंड या फिर दुबारा तर्तीब शूदा राजीव गांधी ग्रामिना वदीअत योजना (आर आर जी जी वे वाई )जैसी स्कीमात के तहत मर्कज़ी मालियती इम्दाद मुहय्या की जाए ताकि
दीगर रियास्तों की तरह इस रियासत में भी डिस्कॉम्स के ज़रीया देही इलाक़ों को बिला वक्फ़ा मेयार बर्क़ी सरबराह करने के लिए ज़रई फीडर अलाहिदगी प्रोजेक्ट पर अमल आवरी की जा सके ।

इस प्रोजेक्ट के तहत मौजूदा 8880 मुशतर्का फेडर्स को अलाहीदा करते हुए 1,50,766 किलो मीटर इलाक़ा पर मुहीत 11 किलो वाट फेडर्स नेटवर्क के ज़रीया मुतवाज़ी देही बर्क़ी तक्सीम निज़ाम को रोबअमल लाया जा सकता है । चुनांचे एफ़ एस पी को आंधरा प्रदेश के लिए तवील मुद्दती फ़ाइदाबख्श प्रोग्राम के तौर पर देखा जाता है ।

रियास्ती महकमा तवानाई के साईंसी बुनियादों पर किए जाने वाले मुतालाती जायज़ा के मुताबिक़ इस प्रोजेक्ट पर अमल आवरी के लिए रियासत को 3014 करोड़ रुपया का ख़तीर सरमाया दकार है रियासत में मेयार-ए-ज़िंदगी को बेहतर बनाने और मुस्तक्बिल में देही इलाक़ों की तमाम छोटी और मुतवस्सित सनअतों की हौसला अफ़्ज़ाई के लिए इत्मीनान बख्श अंदाज़ में थ्री फ़ीस बिज्ली फ़राहम करने के लिए रियास्ती हुकूमत पहले ही फीडर सगरीगीशन प्रोजेक्ट ( एफ़ एस पी ) शुरू करचुकी है ।

प्रींसीपाल सेक्रेटरी महकमा तवानाई मिस्टर दिनेश कुमार ने जिन्हों ने हाल ही में दिल्ली में मुनाक़िदा मंसूबा बंदी कमीशन के इज्लास में शिरकत की थी । मर्कज़ी हुकूमत से इस प्रोजेक्ट के लिए माली इम्दाद फ़राहम करने की दरख़ास्त की । उन्हों ने इन्किशाफ़ किया कि रियासत की मज्मूई मआशी तरक़्क़ी के लिए रियास्ती हुकूमत तवानाई के शोबा को मुस्तहकम बनाने का अज्म कर दिया है । ए पी ट्रांस्को के सी एम डी अजय‌ जैन ने कहा कि मंसूबा बंदी कमीशन ने बिलउमूम तवानाई के शोबा में और बिलखूसूस फीडर सगरीगीशन प्रोजेक्ट मैं तवानाई को मूसिर अंदाज़ में बेहतर बनाते हुए तक्सीम के दौरान होने वाले नुक़्सानात पर काम्याबी से कंट्रोल के लिए हुकूमत आंधरा प्रदेश की जानिब से की जाने वाली कोशिशों की सत्ताइस की ।

मंसूबा बंदी कमीशन के इज्लास में हुकूमत ने आंधरा प्रदेश के शहरी-ओ-देही इलाक़ों में पाई जाने वाली तफ़ावुत को दूर करने और देही इलाक़ों से अवाम के शहरों को मुंतक़ली पर क़ाबू पाने के लिए देहातों में बड़े पैमाने पर सनअत्कारी करने का फ़ैसला किया है । इस मक़सद के लिए एफ़ एस पी को रोबा अमल लाया जाएगा। रियास्ती महकमा तवानाई के आला ओहदेदारों ने मंसूबा बंदी कमीशन के ज़िम्मेदारों को एफ़ एस पी के हमागीर फ़वाइद से वाक़िफ़ करवाया ।

TOPPOPULARRECENT