Tuesday , December 12 2017

ए एम यू यूनीवर्सिटी कैंपस में 3जी और वाई मैक्स की सहूलत

अलीगढ़ १० दिसम्बर: (यू एन आई)अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर प्रोफ़ैसर पी के अबदुलअज़ीज़ ने आज कैंपस में 3।जी और वाई मैक्स की सहूलत यूनीवर्सिटी के तलबा ,असातिज़ा और रिटायर्ड मुलाज़मीन को नज़र करते हुए शोबों के सरबराहान और कॉलि

अलीगढ़ १० दिसम्बर: (यू एन आई)अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर प्रोफ़ैसर पी के अबदुलअज़ीज़ ने आज कैंपस में 3।जी और वाई मैक्स की सहूलत यूनीवर्सिटी के तलबा ,असातिज़ा और रिटायर्ड मुलाज़मीन को नज़र करते हुए शोबों के सरबराहान और कॉलिजों के प्रिंसिपल साहिबान से अपील की कि वो मज़कूरा सहूलत का इस्तिमाल करते हुए तलबा को मयारी तहक़ीक़ी अमल के लिए तरग़ीब दिलाएं।

प्रोफ़ैसर अज़ीज़ ने कहा कि जी और वाई मैक्स का प्रोजेक्ट अमली सूरत इख़तियार करचुका है और ए ऐम यू कैंपस में आई सी टी इन्क़िलाब रौनुमा होने के नतीजा में मुकम्मल कैंपस में आला रफ़्तार इंटरनैट सहूलत मुहय्या है। प्रोफ़ैसर अज़ीज़ ने कहा कि जब उन्हों 2007में यूनीवर्सिटी के-ओ-आइस चांसलर का ओहदा सँभाला था तब इंटरनैट की कनेक्टीविटी महिज़ इंजीनीयरिंग कॉलिज और चंद शोबों तक महिदूद थी जो निहायत सुस्त भी थी। उन्हों ने कहा कि इस यूनीवर्सिटी में तलबा की अक्सरीयत देही इलाक़ों से ही आती है।

TOPPOPULARRECENT