Sunday , May 20 2018

ए पी असेंबली में जगन और तेलुगु देशम रुकन में लफ़्ज़ी झड़प

आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली में उस वक़्त ज़बरदस्त शोर-ओ-गुल हंगामा आराई और सख़्त एहतेजाज का आग़ाज़ हुआ जब रुकने असेंबली तेलुगु देशम पार्टी डी नरेंद्र कुमार ने गवर्नर के ख़ुतबा पर एवान में पेश करदा तहरीक तशक्कुर पर मुबाहिस का आग़ाज़

आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली में उस वक़्त ज़बरदस्त शोर-ओ-गुल हंगामा आराई और सख़्त एहतेजाज का आग़ाज़ हुआ जब रुकने असेंबली तेलुगु देशम पार्टी डी नरेंद्र कुमार ने गवर्नर के ख़ुतबा पर एवान में पेश करदा तहरीक तशक्कुर पर मुबाहिस का आग़ाज़ करते हुए दौरान इज़हार-ए-ख़्याल ब्रहमनी स्टीलस आराज़ीयात मुआमलतों पर अपने रिमार्कस किए।

उन रिमार्कस पर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी अरकान ने अपनी नशिस्तों से उठ खड़े होकर तेलुगु देशम रुकने असेंबली के इन रिमार्कस पर अपना सख़्त एतेराज़ किया और कहा कि नरेंद्र कुमार गवर्नर के ख़ुतबा पर तहरीक तशक्कुर पर इज़हार-ए-ख़्याल करने के बजाये साबिक़ हुकूमतों को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनारहे हैं।

इसी दौरान क़ाइद अप्पोज़ीशन वाई एस जगन मोहन रेड्डी ने अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए तेलुगु देशम रुकने असेंबली को चैलेंज किया कि वो आराज़ीयात मुआमलतों को साबित कर दिखाएंगे जिस पर नरेंद्र कुमार ने कहा कि साबिक़ कांग्रेस हुकूमत के दस साला दौर-ए-इक्तदार की बे क़ाईदगियों का पर्दा फ़ाश करना हमारी ज़िम्मेदारी है और कहा कि गै़रक़ानूनी तौर पर ज़मीनात मुख़तस किए जाने के पेश आए वाक़ियात की मुकम्मिल तहक़ीक़ात करवाई जाये।

ज़रूरीयात से ज़्यादा ज़मीनात मुख़तस करने का साबिक़ वाई एस रज शेखर रेड्डी हुकूमत पर उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि उस वक़्त की हुकूमत ने जो बे क़ाईदगीयाँ की थीं उस की वजह से आई ए एस ओहदेदारों को जेल जाना पड़ा।

मुल्क की तारीख़ में इसतरह की कोई नज़ीर नहीं मिलेगी। उन्होंने जगन मोहन रेड्डी पर जवाबी चैलेंज करते हुए किया कि उनके आइद किए जाने वाले इल्ज़ामात को ग़लत साबित कर दिखाएंगे तो वो असेंबली रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होने के लिए तैयार हैं। इस दौरान एवान अप्पोज़ीशन वाई एस आर कांग्रेस पार्टी अरकान के एहतेजाज-ओ-शोर-ओ-गुल से अचानक गूंज उठा । कुर्सी-ए-सदारत पर फ़ाइज़ स्पीकर असेंबली के सेवा प्रसाद राव ने एवान में नज़म को बरक़रार रखने की मुम्किना कोशिश की।

इसी दौरान क़ाइद अप्पोज़ीशन वाई एस जगन मोहन रेड्डी ने मदाख़िलत करते हुए अपनी नशिस्त से उठ खड़े हुए और कहा कि
उनके वालिद वाई एस राज शेखर रेड्डी का इंतिक़ाल हुए पाँच साल का अर्सा होरहा है और इस तरह वो एवान में भी नहीं हैं जब कोई एवान में ही मौजूद नहीं हैं तो किसतरह इन का नाम लिया जा सकता है।

इस मसले पर जगन मोहन रेड्डी ने प्वाईंट आफ़ आर्डर भी उठाया और स्पीकर से इस सिलसिले में वज़ाहत करने की ख़ाहिश की जिस पर स्पीकर ने कहा कि आप को बात करने का जब मौक़ा फ़राहम होगा तब इस का आप भी जवाब दें।

इसतरह काफ़ी देर तक एवान में एहतेजाज एक दूसरे के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात-ओ-जवाबी इल्ज़ामात आपसी नोक झोंक और लफ़्ज़ी तकरार का सिलसिला जारी रहा। नरेंद्र कुमार ने क़वानीन में तरमीम कर के गै़रक़ानूनी तौर पर मुबय्यना बे क़ाईदगियों के ज़रीये हासिल करदा तमाम ज़मीनात को दुबारा हासिल करने का हुकूमत को मश्वरह दिया।

TOPPOPULARRECENT