ए पी एन जी ओ एसोसिएशन, लगड़ा पाटी राजगोपाल के हाथों कठपुतली

ए पी एन जी ओ एसोसिएशन, लगड़ा पाटी राजगोपाल के हाथों कठपुतली
हैदराबाद 17 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के पोलीट ब्यूरो रुक्न डाक्टर श्रावण ने इल्ज़ाम आइद किया कि आंध्र प्रदेश एन जी ओज़ एसोसिएशन विजयवाड़ा के रुक्न पार्लियामेंट एल राजगोपाल के हाथों कठपुतली बन चुकी है और इस के ज़रीए राज गोप

हैदराबाद 17 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के पोलीट ब्यूरो रुक्न डाक्टर श्रावण ने इल्ज़ाम आइद किया कि आंध्र प्रदेश एन जी ओज़ एसोसिएशन विजयवाड़ा के रुक्न पार्लियामेंट एल राजगोपाल के हाथों कठपुतली बन चुकी है और इस के ज़रीए राज गोपाल तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश कर रहे हैं।

अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए डाक्टर श्रावण ने कहा कि ए पी एन जी ओज़ ने मुलाज़मीन के मसाइल पर मुतवाज़ी तौर पर जिस एहतेजाजी प्रोग्राम का एलान किया है इस से साबित होता है कि फिर एक मर्तबा मुत्तहदा आंध्र की तहरीक को मज़बूत करने की साज़िश की जा रही है।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना जे ए सी ने सड़क बंद प्रोग्राम का एलान किया इस के फ़ौरी बाद ए पी एन जी ओज़ ने चलो हैदराबाद प्रोग्राम का एलान किया है। इस से साफ़ ज़ाहिर है कि तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने के लिए मुलाज़मीन के मसाइल का सहारा लेकर इस तरह के एहतेजाजी प्रोग्राम तय किए जा रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि गुज़िश्ता एक तवील अर्सा से ए पी एन जी ओज़ एसोसिएशन ने मुलाज़मीन के मसाइल पर कोई एहतिजाज नहीं किया लेकिन अब अचानक उसे एहतिजाज का ख़्याल आया, ये सीमा-आंध्र क़ाइदीन के इशारे पर है।

Top Stories