Friday , December 15 2017

ए पी को ख़ुसूसी मौक़िफ़ पर मुबाहिस की तजवीज़: नायडू

विजयवाड़ा 28 अगस्त्: चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि वो चाहते हैंके उनकी रियासत को ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ देने और दूसरे मसाइल पर मबाहिस करवाईं। चंद्रबाबू नायडू ने दिल्ली में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के चंद दिन बाद ये बात बताई।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वो चाहते हैंके आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ का दर्जा देने और तंज़ीम जदीद आंध्र प्रदेश क़ानून में शामिल दूसरे मसाइल पर मबाहिस करवाईं। उन्होंने कहा कि वो वाई एस राज शेखर रेड्डी के दौर में हुए करप्शन और बदउनवानीयों पर भी मबाहिस करवाना चाहते हैं।

वो ये तमाम मसाइल अवाम के सामने पेश करेंगे। उन्होंने अप्पोज़ीशन पार्टीयों से ख़ाहिश की के वो रियासत को ख़ुसूसी मौक़िफ़ के मसले को सियासी रंग ना दें और रियासत की तरक़्क़ी में उनके साथ शामिल होजाएं।

नायडू ने रियासत के अवाम से भी ख़ाहिश की के वो ख़ुसूसी मौक़िफ़ के मसले पर ख़ुदकुशी जैसे इंतेहाई इक़दामात से गुरेज़ करें। उन्होंने ये अपील एसे वक़्त में की है जबकि एक दिन पहले ही 55 साला जिस्मानी माज़ूर शख़्स ने इस मुतालिबे की ताईद में ख़ुदकुशी करली थी।

TOPPOPULARRECENT