Wednesday , December 13 2017

ऑनलाइन पर सी बी एस सी के कुतुब की मुफ़्त फ़राहमी

नई दिल्ली: मर्कज़ी वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल स्मृति ईरानी ने बताया कि सेंटर्ल बोर्ड आफ़ सकैंडरी एजूकेशन की तमाम कुतुब और लर्निंग मेटेरिय‌ल (सीखने की एशियाई) मर्कज़ी हुकूमत की बेहतरीन हुक्मरानी के एक हिस्से के तौर पर ऑनलाइन मुफ़्त दस्तियाब रहेंगी।

केंद्रीय विद्यालय नई दिल्ली में मुनाक़िदा एक तक़रीब को मुख़ातिब करते हुए इन्होंने कहा कि तलबा-ए-की तालीम-ओ-तर्बीयत के बेहतरीन नताइज बरामद करने के लिए ये इख़तिराई इक़दाम किया जा रहा है। मर्कज़ी वज़ीर ने बताया कि देढ़ माह क़बल भी NCERT की कुतुब ई बुक्स और मोबाईल एप्लीकेशन के ज़रिये मुफ़्त फ़राहम कर दी गई हैं और अब CBSE की कुतुब लर्निंग मेटेरिय‌ल भी ऑनलाइन मुफ़्त दस्तियाब रहेंगी ताकि बेहतरीन हुक्मरानी के ख़ाब को शर्मिंदा ताबीर किया जाये।

स्कूल इमारत की इफ़्तेताही तक़रीब में शरीक दिल्ली के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मनीष सीसोदिया की तजवीज़ पर इन्होंने कहा कि ये मुम्किना कोशिश की जाएगी कि बच्चों में तख़लीक़ी सलाहियत और महारत पैदा हो जबकि एक अच्छा इन्सान भी बने। इस ख़ुसूस में अपनी विज़ारत के ओहदेदारों से कहा कि बाल सभाएं (चाइल्ड कनवेनशन) मुनाक़िद करें जिसमें शोबा-ए-हयात के माहिरीन और तलबा-ए-में बाहम तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा ताकि तलबा-ए-मुस्तक़बिल के अच्छे शहरी और एक माहिर बन कर उभर सकें।

TOPPOPULARRECENT