Wednesday , December 13 2017

ऑनलाइन ब्यूटी स्टोर मेड पलस ब्यूटी डाट काम का आग़ाज़

हैदराबाद 25 दिसमबर (प्रैस नोट) हिंदूस्तान के नामवर आज़ाद फार्मेसी सिलसिला कीज़िमनी कंपनी मेड पलस के नैटवर्क में 1000 से ज़ाइद शोरूम हैं। मेड पलस ब्यूटी डाटकाम ऑनलाइन ब्यूटी स्टोर में एक ही छत तले हुस्न अफ़ज़ा-ए-और शख़्सियत की देख भा

हैदराबाद 25 दिसमबर (प्रैस नोट) हिंदूस्तान के नामवर आज़ाद फार्मेसी सिलसिला कीज़िमनी कंपनी मेड पलस के नैटवर्क में 1000 से ज़ाइद शोरूम हैं। मेड पलस ब्यूटी डाटकाम ऑनलाइन ब्यूटी स्टोर में एक ही छत तले हुस्न अफ़ज़ा-ए-और शख़्सियत की देख भाल की मुख़्तलिफ़ मुंतख़ब मसनूआत का कसीर ज़ख़ीरा जो 12000 से ज़्यादा मुख़्तलिफ़मसनूआत पर मुश्तमिल है, दस्तयाब है।

जिन के ज़रीया मेकअप्प करके हुस्न दोबाला किया जा सकता और शख़्सियत को निखारा जा सकता है। सिर्फ एक क्लिक के ज़रीया अपनी पसंदीदा मसनूआत ख़रीदी जा सकती हैं। इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए बानी-ओ-सी ई ओ मेड पलस डाक्टर मधूकर गनगाड़ी ने कहा कि अदायगी और मसनूआत की सरबराही भी बहुत आसान और सहूलत बख़श है। सी ओ ओ मेड पलस डाट काम डाक्टर सुरेंद्र मंटेना ने कहा कि मेड पलस ब्यूटी डाट काम मुनफ़रद स्टोर है, जहां 12000 से ज़्यादा हुस्नअफ़ज़ा और शख़्सियत के निखार की मसनूआत एक ही छत तले दस्तयाब हैं।

TOPPOPULARRECENT