Friday , May 25 2018

ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम से ख़िताब की तरदीद: चैपल

मेलबोर्न, २५ दिसम्बर: (पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कोच ग्रेग चैपल ने मौजूदा कोच मुक्की आर्थर की जानिब से मदऊ किए जाने के बावजूद हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ के आग़ाज़ से क़बल आस्ट्रेलिया क्रिकेट टीम से बातचीत से इ

मेलबोर्न, २५ दिसम्बर: (पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कोच ग्रेग चैपल ने मौजूदा कोच मुक्की आर्थर की जानिब से मदऊ किए जाने के बावजूद हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ के आग़ाज़ से क़बल आस्ट्रेलिया क्रिकेट टीम से बातचीत से इनकार कर दिया।

चैपल ने पी टी आई से कहा कि मैंने ऑस्ट्रेलियाई टीम से बातचीत नहीं की है और में इस टीम से बातचीत नहीं करूंगा। ऐसा महसूस होता है कि चिया पुल मीडीया की इन इत्तिलाआत से नाख़ुश हैं कि ऑस्ट्रेलियाई कैंप में शमूलीयत से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है। इलावा अज़ीं सूर गंगोली के हालिया तबसरों पर भी चैपल सदमा का शिकार हैं, जिन में गंगोली ने उन्हें पागल क़रार दिया और ये कहा था कि ऑस्ट्रेलियन कैंप में इन की शमूलीयत हिंदूस्तानी टीम के लिए अच्छी ख़बर है।

मुक्की आर्थर ने चैपल को ऑस्ट्रेलियन टीम से ख़िताब करने की दावत दी थी ताकि वो अपने तजुर्बात से अपने खिलाड़ियों को वाक़िफ़ करसकें, लेकिन ऑस्ट्रेलियन क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान चैपल ने इस से इनकार करदिया और कहा कि वो इस टीम से ख़िताब करने का इरादा नहीं रखती।

आर्थर चाहते थे कि चिया पुल चूँकि हिंदूस्तान की कमज़ोरी से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं जिन से आस्ट्रेलिया के खिलाड़ियों को वाक़िफ़ करायेंगे ताकि मेहमानों को शिकस्त देने में मदद हासिल हो सके। आर्थर ने कहा कि चिया पल ऐसे कोच हैं जो हिंदूस्तानी बैटस्मैन की ताक़त और कमज़ोरी से बख़ूबी बाख़बर हैं। चिया पुल ने कहा कि ये ख़बरें कहां से आ गई , मुझे इस का इल्म नहीं है , लेकिन इन में कोई सदाक़त नहीं है।

आस्ट्रेलिया के ट्राई कोली ने कहा कि मुझे यक़ीन नहीं है कि वो सिर्फ़ सचिन तनडोलकर की कमज़ोरीयों का ही इन्किशाफ़ करें बल्कि वो दीगर तमाम खिलाड़ियों के खेल से भी बख़ूबी वाक़िफ़ हैं। बहरहाल हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम इंतिहाई तजरबाकार और इस में कई सरकरदा खिलाड़ी शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT