Tuesday , December 12 2017

ऑस्ट्रेलिया और इंडिया ए के बीच‌ आज दोस्ताना मुक़ाबला, अहम खिलाड़ियों के लिए मौक़ा

चेन्नाई 16 फरव‌री : तवील खराब‌ फ़ार्म के बाद हिन्दुस्तानी टेस्ट टीम से ख़ारिज किए जाने वाले बाएं हाथ के ओपनर गौतम गंभीर को कल यहां दौरा कनुंदा ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के ख़िलाफ़ शुरू होने वाले तीन रोज़ा वार्म अप मुक़ाबले में ख़ुद को साबित करने का एक सुनहरा मौक़ा दस्तयाब होगा।

गुजिश्ता तीन सालों में अपनी सेंचुय‌री स्कोर ना कर पाने वाले बाएं हाथ के ओपनर 22 फरव‌री को ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ शुरू होने वाली टेस्ट सीरीज़ से क़बल खेले जाने वाले वार्म अप मुक़ाबले में मेज़बान इंडिया ए टीम की क़ियादत कररहे हैं। इब्तिदा-ए-में शेखर धवन को इंडिया ए टीम का कप्तान मुक़र्रर किया गया था लेकिन शेखर धवन को तरक़्क़ी देते हुए हिन्दुस्तानी टीम का ओपनर बनाया गया जबकि तनज़्ज़ुली के बाद गंभीर इंडिया ए टीम के कप्तान मुक़र्रर हुए हैं।

इंडिया ए में गंभीर सब से बड़े स्टार खिलाड़ी हैं। दूसरी ऑस्ट्रेलियाई टीम अपनी मुकम्मल ताक़त के साथ मैदान में उतरेगी क्योंकि बोर्ड प्रसीडेंट एलेवन के ख़िलाफ़ इफ़्तिताही वार्म अप मुक़ाबले में उसे सिर्फ़ 11 खिलाड़ी ही दस्तयाब थे। जिस वक़्त बोर्ड प्रसीडेंट एलेवन के ख़िलाफ़ दो रोज़ा मुक़ाबले शुरू हुए , उस वक़्त ऑस्ट्रेलियाई टीम के कप्तान और दीगर अहम खिलाड़ी हिन्दुस्तानी सरज़मीन पर क़दम भी नहीं रखे थे।

ताहम अब टीम को अहम खिलाड़ियों की ख़िदमात दस्तयाब हैं जोकि वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ महदूद ओवर्स की सीरीज़ में कामयाबी के बाद यहां पहूंचे हैं। क़ब्लअज़ीं जो 2 रोज़ा मुक़ाबले यहां खेले गए थे वो बगै़र किसी नतीजा के ख़त्म हुआ जहां ऑस्ट्रेलियाई बैटसमेनों ने ख़ुद को हिन्दुस्तानी हालात से हम आहंग करने का पूरा पूरा फ़ायदा उठाया।

जबकि बोलरों ने भी हिन्दुस्तान की स्पिनरस के लिए साज़गार विकटों पर अच्छा ख़ासा तजुर्बा हासिल किया है। इंडिया ए टीम का बैटिंग शोबा चंद मारूफ़ चेहरों पर मुश्तमिल है जिस में कप्तान गौतम गंभीर के अलावा रोहित शर्मा, मनोज तीवारी और अजिंक्या राहाने क़ाबिल-ए-ज़िकर हैं।

अलावा अज़ीं टीम में चंद बासलाहियत और नौजवान खिलाड़ी भी शामिल किए गए हैं जिस में एक नाम जीवन जोत सिंह का भी शामिल है जिन्होंने अपने इबतिदाई 10 फ़स्ट क्लास मुक़ाबलों में 995 रंस‌ स्कोर करते हुए सलेक्टरों की तवज्जो अपनी जानिब मबज़ूल करवाई है।

अभीशेक नायर जोकि राणजी ट्रोफी सीज़न में मुंबई के लिए 966 रंस‌ स्कोर करते हुए सब से ज़्यादा रंस‌ बनाने वाले खिलाड़ियों की फ़हरिस्त में दूसरा मुक़ाम हासिल किया है, जिस में 3 सेंचुयरियाँ और 8 निस्फ़ सेंचुयरियाँ शामिल हैं, वो भी ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ इंडिया ए में तवज्जो का मर्कज़ होंगे।

अलावा अज़ीं उन्होंने 19 विकटें भी हासिल की हैं और मुंबई को 40 वीं मर्तबा राणजी ट्रोफी चम्पिय‌न बनाने में कलीदी रोल अदा किया है। ऑस्ट्रेलियाई टीम अपने कप्तान माईकल क्लार्क की शमूलियत की ख़ाहां है जोकि ज़ख़मों से सेहतयाबी की सिम्त तेज़ी से गामज़न हैं।

इंडिया ए टीम के लिए ये बेहतरीन मौक़ा है कि ऑस्ट्रेलियाई टीम में मौजूद फ़ासट बोलरों पीटर सैडल, मचल जॉनसन, मचल स्टाराक और जेम्स पैटिंसन जैसी ताक़तवर बौलिंग के ख़िलाफ़ ख़ुद को मनवाएं।

TOPPOPULARRECENT