Thursday , December 14 2017

ओडिशा के आश्रम में गैर अख़लाक़ी सरगर्मियां

भुनेश्वर: तिराहल अछूता आश्रम के सरबराह सुरेंद्र मिसरा उल-मारूफ़ सूरा बाबा और उनके दो फ़रज़न्दों को पुलिस ने उनके ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ गैरकानूनी सरगर्मियों में मुलव्विस होने की शिकायत पर एफ आई आर दर्ज करने के बाद हिरासत में ले लिया गया। एक सीनियर पुलिस ऑफीसर ने बताया कि मिसरा और उनके दो बेटों त्रिलोचन और बरानची को आज सुबह सवेरे झनती सासन में वाक़्य आश्रम से गिरफ़्तार कर के पूछताछ के लिए पोलीस हेडक्वार्टर मुंतक़िल कर दिया गया।

पुलिस ने ये कार्रवाई कल शब झनती में मिसरा के हामियों और मुख़ालिफ़ीन के दरमियान तसादुम के बाद की गई है जिसके ख़िलाफ़ आराज़ीयात पर क़बज़े का भी इल्ज़ाम है। बरहम हुजूम ने आश्रम में गैर अख़लाक़ी सरगर्मियों की इत्तिलाआत पर कई एक गाड़ियों को नुक़्सान पहुंचाते हुए नज़र-ए-आतिश कर दिया।

एहतेजाजियों ने आश्रम में घुस कर तोड़ फोड़ कर दी जिसपर आश्रम के मकीनों ने भी जवाबी हमला कर दिया। बादअज़ां पुलिस की जमीअत को तलब कर के हालात पर क़ाबू पालिया गया। एक कारकुन की शिकायत पर बाप और दो बेटों के ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ दफ़आत बिशमोल अवामी मुक़ाम के करीब शोर-ओ-गुल और फ़ुहश रक़्स और गाने बजाने पर एफ आई आर दर्ज करलिया गया।

TOPPOPULARRECENT