Wednesday , August 22 2018

ओडिशा में ज़लज़ले से 70अफ़राद ज़ख़मी

ओडिशा में चहारशंबा के ज़लज़ला के झटके पर दौड़ते हुए खुले मैदान में पहुंचने की कोशिश के दौरान तक़रीबन 70अफ़राद ज़ख़मी होगए। स्पैशल रीलीफ़ कमिशनर पी के महापतरा ने आज कहा कि पूरी रियासत ज़लज़ले के झटके से दहल गई लेकिन किसी बड़े नुक़्सान की क

ओडिशा में चहारशंबा के ज़लज़ला के झटके पर दौड़ते हुए खुले मैदान में पहुंचने की कोशिश के दौरान तक़रीबन 70अफ़राद ज़ख़मी होगए। स्पैशल रीलीफ़ कमिशनर पी के महापतरा ने आज कहा कि पूरी रियासत ज़लज़ले के झटके से दहल गई लेकिन किसी बड़े नुक़्सान की कहीं से भी कोई इत्तिला नहीं मिली।

कसीर मंज़िला इमारतों से दौड़ते हुए खुले मैदान में पहुंचने की कोशिश के दौरान कई अफ़राद भूव‌नेश्वर और मज़ाफ़ाती इलाक़ों में ज़ख़मी होगए। दो अफ़राद की हड्डियां टूट गईं क्योंकि वो छतों से गिर पड़े थे। ज़ख़मीयों को इबतिदाई तिब्बी इमदाद के बाद दवा ख़ानों से घर भेज दिया गया हालाँकि किसी भी मकान से बड़े पैमाने पर किसी नुक़्सान की कोई भी इत्तेला नहीं मिली लेकिन ऊंची ऊंची इमारतों में दराड़ें पड़ गईं हैं ।

भूव‌नेश्वर के सैंटर्ल हॉस्पिटल के सुप्रिटेंडेंट‌ डी एन मिश्रा ने कहा कि उनके दवाख़ाने में 50ज़ख़मीयों का ईलाज किया गया और घर भेज दिया गया। दो अफ़राद की हड्डियां टूट गई हैं जिन्हें दवाख़ाने में शरीक करलिया गया है। ज़लज़ले के झटकों के बाद 20अफ़राद दीगर हॉस्पिटलों में मुंतक़िल किए गए।

TOPPOPULARRECENT