Monday , December 18 2017

ओपन यूनीवर्सिटी ग्रेजुएशन में दाख़िला इम्तेहान, तत्काल स्कीम

कोआर्डीनेटर डॉक्टर बी आर अंबेडकर ओपन यूनीवर्सिटी स्टडी सेंटर गवर्नमेंट डिग्री ऐंड पी जी कॉलेज हुसैनी अलम सेंटर नंबर 194 जनाब मिर्ज़ा फ़रीद अली बेग के बामूजिब यूनीवर्सिटी हज़ा के ग्रेजुएशन कोर्सस में दाख़िला इम्तेहान(अहलीयती इम्त

कोआर्डीनेटर डॉक्टर बी आर अंबेडकर ओपन यूनीवर्सिटी स्टडी सेंटर गवर्नमेंट डिग्री ऐंड पी जी कॉलेज हुसैनी अलम सेंटर नंबर 194 जनाब मिर्ज़ा फ़रीद अली बेग के बामूजिब यूनीवर्सिटी हज़ा के ग्रेजुएशन कोर्सस में दाख़िला इम्तेहान(अहलीयती इम्तेहान) में शिरकत के लिए इदख़ाल दरख़ास्तें तत्काल स्कीम के तहत 12 अप्रैल मुक़र्रर की गई है जिस की फ़ीस 335 रुपये मुक़र्रर है जबकि अहलीयती इम्तेहान 13 अप्रैल को रियासतगीर सतह पर एक साथ मुक़र्रर है।

उर्दू, तेलुगु और अंग्रेज़ी मीडियम में तालीम हासिल करने की सहूलत है। मुलाज़मत पेशा और घरैलू ख़्वातीन और तर्क तालीम करने वालों के लिए ग्रेजुएशन में दाख़िला का अच्छा मौक़ा है।

जनाब मिर्ज़ा फ़रीद अली बेग ने ख़ाहिश की कि ग्रेजुएशन में दाख़िला के लिए अहलीयती इम्तेहान सेंटर नंबर 194 की तवस्सुत से दरख़ास्तें मुक़र्रर तारीख़ में दाख़िल करें। फ़ोन नंबर 9441226559 पर रब्त करें।

TOPPOPULARRECENT