Sunday , December 17 2017

ओबामा अमरीकी मईशत की मज़बूती के लिए समझौते पर तैय्यार

अमरीकी कांग्रेस के ऐवान-ए-ज़ेरीं ने भी मुल्क के मुतवस्सित तबक़े के लिए टेक्सों में इज़ाफे़ और सरकारी एख़राजात में ख़ुदकार कटौती से बचाओ के मुआहिदा की मंज़ूरी दे दी है। सदर बराक ओबामा ने इस मुआहिदा का ख़ैरमक़दम करते हुए कहा है कि व

अमरीकी कांग्रेस के ऐवान-ए-ज़ेरीं ने भी मुल्क के मुतवस्सित तबक़े के लिए टेक्सों में इज़ाफे़ और सरकारी एख़राजात में ख़ुदकार कटौती से बचाओ के मुआहिदा की मंज़ूरी दे दी है। सदर बराक ओबामा ने इस मुआहिदा का ख़ैरमक़दम करते हुए कहा है कि वो मुल्की मईशत को मज़बूत बनाने के लिए आने वाले दिनों में होने वाली बातचीत में समझौतों के लिए तैय्यार हैं।

मंगल और चहारशंबा की दरमयानी शब एवान-ए-नुमाइंदगान में मुनाक़िदा वोटिंग में बिल की हिमायत में 257 जबकि मुख़ालिफ़त में 167 वोट डाले गए। अगरचे बिल की हिमायत में अक्सरीयती वोट डेमोक्रेटस ने ही दिए लेकिन एक तिहाई रिपब्लिकन अरकान ने भी इस के हक़ में वोट दे कर इस बिल की मंज़ूरी को मुम्किन बनाया।

इन का ये भी कहना था कि अमरीकी मईशतको मज़बूत बनाने के लिए मज़ीद काम करना होगा और वो आने वाली बातचीत में समझौतों के लिए तैय्यार हैं। उन्हों ने कहा कि वो बजट के मुआमलात पर बातचीत के लिए तैय्यार हैं लेकिन कर्ज़ों की सतह पर कांग्रेस से मज़ीद बातचीत का कोई इमकान नहीं है।

TOPPOPULARRECENT