Monday , December 18 2017

ओबामा का दौरा, दिल्ली में आलूदगी की सतह ख़तरनाक, आलमी तंज़ीम सेहत के मुताबिक़ 9 गुना ख़तरनाक आब‍-ओ‍-हवा

नई दिल्ली

नई दिल्ली

सदर अमरीका बारक ओबामा के दौरा हिन्दुस्तान और दिल्ली में ठहरने के 6 मुक़ामात का जायज़ा लेने वाली टीम को पता चला है कि यहां की आलूदगी हिन्दुस्तानी सलामती मियारात के मुताबिक़ 3 गुना ज़्यादा है जबकि ये फ़िज़ाई आलूदगी आलमी तंज़ीम सेहत की हद से 9 गुना ज़ाइद ख़तरनाक है।

ये जायज़ा कल एन जी ओ ग्रीनपीस इंडिया ने करवाया है। दिल्ली के छः मुक़ामात जैसे राजघाट और हैदराबाद में सदर बारक ओबामा के लिए क़तअन साज़गार नहीं है। यहां की आलूदगी आलमी मियार से 9 गुना ज़्यादा अबतर है। सांस लेने के लिए ये हुआ नाक़ाबिल इस्तेमाल है।

ग़ैर सेहत मंद और मज़र्रत रसाँ आलूदगी में ओबामा के दौरा के लिए इंतेज़ामात किए गए हैं। इस सर्वे करने वाले इदारे ने सदर बारक ओबामा के दौरे के मुक़ामात का मुआइना किया और यहां की आब‍-ओ‍-हवा का एक डिवाईस से जायज़ा लिया। इस डिवाईस ने फ़िज़ाई आलूदगी को ख़तरनाक बताया है।

इन जी ओ की जानिब से जारी करदा बयान में बताया गया है कि हम ये पता चलाना चाहते थे कि दिल्ली की आब‍-ओ‍-हवा सदर अमरीका बारक ओबामा के लिए कितनी मुज़िर और मुफ़ीद है। ओबामा दार-उल-हकूमत दिल्ली में सांस लेने वाले हैं तो उनकी सेहत का ख़्याल रखा जा रहा है।

ख़ुनकी वाले मौसम के बावजूद फ़िज़ाई आलूदगी ग़ैर सेहत मंदाना और अबतर पाई गई है।राजघाट पर 229 माईक्रो ग्राम और क्यूबिक मीटर आलूदगी पाई गई। एन जी ओ ने ये भी कहा कि दिल्ली के अवाम इंतेहाई अबतर हुआ को अपनी सांसों के ज़रिए जिस्म में दाख़िल कररहे हैं जो हिफ़्ज़ान-ए-सेहत के यकसर मुग़ाइर है।

TOPPOPULARRECENT