ओबामा का मलिक अब्दुल्लाह से तबादले ख़्याल

ओबामा का मलिक अब्दुल्लाह से तबादले ख़्याल
सदर अमरीका बारक ओबामा ने सऊदी अरब के हुक्मराँ अब्दुल्लाह बिन अब्दुल अज़ीज़ को टेलीफ़ोन किया और इराक़ और आई एस आई एल से लाहक़ ख़तरा की मौजूदा सूरते हाल पर तबादले ख़्याल किया। वाईट हाउज़ से जारी कर्दा ब्यान के बामूजिब आई एस आई एल ने इराक़

सदर अमरीका बारक ओबामा ने सऊदी अरब के हुक्मराँ अब्दुल्लाह बिन अब्दुल अज़ीज़ को टेलीफ़ोन किया और इराक़ और आई एस आई एल से लाहक़ ख़तरा की मौजूदा सूरते हाल पर तबादले ख़्याल किया। वाईट हाउज़ से जारी कर्दा ब्यान के बामूजिब आई एस आई एल ने इराक़ और शाम के कई इलाक़ों पर क़ब्ज़ा करके उन्हें इस्लामी ममलकत क़रार दिया है।

सदर ओबामा और सऊदी अरब के हुक्मराँ ने इराक़ की ताज़ा तरीन सूरते हाल और इराक़ और पूरे इलाक़ा के इस्तेहकाम को आई एस आई एल से लाहक़ ख़तरा के बारे में तबादले ख़्याल किया। ओबामा और मलिक अब्दुल्लाह ने इराक़ के क़ाइदीन के लिए तेज़ रफ़्तार कार्रवाई की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और कहा कि उन्हें एक नई हुकूमत तशकील देनी चाहीए जो इराक़ के मुख़्तलिफ़ तबक़ात को मुत्तहिद कर सके।

सदर ओबामा ने मलिक अब्दुल्लाह का शुक्रिया अदा किया कि उन्हों ने तशद्दुद की वजह से बेघर होने वाले इराक़ी शहरीयों की मदद के लिए 50 करोड़ अमरीकी डॉलर इमदाद का एलान किया है। दोनों क़ाइदीन ने इलाक़ाई तबदीलीयों पर मुसलसल तबादले ख़्याल से इत्तिफ़ाक़ किया।

दरीं अस्ना वज़ीरे ख़ारजा अमरीका जॉन कैरी ने कुर्द क़ाइद मसऊद बर्ज़ानी से फ़ोन पर बात की और उन पर ज़ोर दिया कि कुर्दों को नई इराक़ी हुकूमत में अहम किरदार अदा करना चाहीए। दोनों क़ाइदीन ने इत्तिफ़ाक़ किया कि इस्लामी ममलकत का एलान करने वाले अस्करीयत पसंदों से लाहक़ ख़तरा से निमटना अहमीयत रखता है।

Top Stories