Tuesday , December 12 2017

ओबामा का मोर्सी को फ़ोन

अमेरीकी सदर बराक ओबामा ने अपने मिस्री हम मंसब मुहम्मद मर्सी को फ़ोन करते हुए एहितजाजियों की मौत पर तशवीश ज़ाहिर की और तशद्दुद के ख़ातमे पर ज़ोर दिया। सदर मौसूफ़ ने ज़ोर दिया कि मिस्र में तमाम सयासी क़ाइदीन को अपने हामीयों पर वाज़िह कर द

अमेरीकी सदर बराक ओबामा ने अपने मिस्री हम मंसब मुहम्मद मर्सी को फ़ोन करते हुए एहितजाजियों की मौत पर तशवीश ज़ाहिर की और तशद्दुद के ख़ातमे पर ज़ोर दिया। सदर मौसूफ़ ने ज़ोर दिया कि मिस्र में तमाम सयासी क़ाइदीन को अपने हामीयों पर वाज़िह कर देना चाहीए कि तशद्दुद नाक़ाबिल-ए-क़बूल है, वाईट हाउस ने कल फ़ोन काल के बाद ये बात कही, और निशानदेही की कि ओबामा ने मिस्र में एहतिजाजियों की अम्वात और उन्हें ज़ख़मों के ताल्लुक़ से अपनी गहिरी तशवीश का इज़हार किया।

उन्होंने सदर मोर्सी की अपोज़ीशन के साथ मुज़ाकरात के लिए अपील का ख़ौरमक़दम किया लेकिन ज़ोर दिया कि इस तरह की बातचीत पेशगी शराइत के बगै़र होनी चाहीए, वाईट हाउस ने इसके साथ मज़ीद कहा कि ओबामा ने नोट किया कि अमेरीका ने अपोज़ीशन क़ाइदीन से भी पेशगी शराइत के बगै़र इस बातचीत में शामिल होने की अपील की है।

फ़ोन काल के दौरान ओबामा ने मिस्री अवाम और जमहूरीयत की तरफ़ उन की पेशक़दमी के लिए अपनी ताईद जारी रखने का इआदा किया, बशर्तिके जमहूरीयत की तरफ़ सफ़र में तमाम मिस्रियों के हुक़ूक़ का एहतिराम किया जाए।

वाईट हाउस ने कहा कि सदर मौसूफ़ ने ज़ोर दिया कि ये तमाम सयासी बिरादरी के मिस्री क़ाइदीन के लिए लाज़िमी है कि अपने इख़तिलाफ़ात बालाए ताक़ रख दें और ऐसी राह पर इत्तिफ़ाक़ राय के लिए मिल जुल कर सामने आएं, जो मिस्र को आगे ले जाएगी।

क़ब्लअज़ीं दिन में अमेरीका ने मिस्र में तशद्दुद की मुज़म्मत की । तर्जुमान स्टेट डिपार्टमेंट मार्क टोनर ने कहा, हम मुज़ाहिरीन के हरीफ़ गिरोहों के दरमियान तशद्दुद की मुज़म्मत करते हैं।

TOPPOPULARRECENT