Friday , December 15 2017

ओबामा की नजीब और नवाज़ शरीफ़ को मुबारकबाद

वाशिंगटन , 15 मई (पी टी आई) अमरीकी सदर बराक ओबामा ने मलेशियाई वज़ीर-ए-आज़म नजीब रज़्ज़ाक़ को पारलीमानी इंतेख़ाबात में उनकी फ़तह पर मुबारकबाद दी है। व्हाइट हाउस ने आज कहा कि उन्होंने पाकिस्तान के मुतवक़्क़े वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ को भी उनकी

वाशिंगटन , 15 मई (पी टी आई) अमरीकी सदर बराक ओबामा ने मलेशियाई वज़ीर-ए-आज़म नजीब रज़्ज़ाक़ को पारलीमानी इंतेख़ाबात में उनकी फ़तह पर मुबारकबाद दी है। व्हाइट हाउस ने आज कहा कि उन्होंने पाकिस्तान के मुतवक़्क़े वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ को भी उनकी इंतेख़ाबी कामयाबी पर मुबारकबाद पेश की। ओबामा ने नजीब को टेलीफ़ोन काल में अमेरीका और मलेशीया के दरमियान दोस्ती के मज़बूत रिश्तों का अहद किया।

उन्होंने नवाज़ शरीफ़ के साथ बातचीत में भी दोनों मुल्कों के दरमियान बेहतर ताल्लुक़ात बढ़ाने की उम्मीद ज़ाहिर की। वाईट हाउस के बयान में बताया गया कि सदर मौसूफ़ ने निशानदेही की कि मलेशियाई अवाम ने इंतेख़ाबी अमल में रिकार्ड तादाद में हिस्सा लेते हुए वोट डाले और इंतेख़ाबी बे क़ाईदगियों से मुताल्लिक़ तशवीश से निपटने के लिए वज़ीर-ए-आज़म रज़्ज़ाक़ की कोशिशों का ख़ौरमक़दम ( स्वागत) किया।

दोनों लीडर ने बाहमी तआवुन बिशमोल तिजारत, इलाक़ाई सलामती पर वसीअ तर तआवुन में गहराई लाने की अहमीयत पर तबादला-ए-ख़्याल किया। नजीब के नैशनल फ्रंट मख़लूत ने गुज़शता हफ़्ते इंतेख़ाबात जीते लेकिन अपोज़ीशन लीडर अनवर इब्राहीम को शिकायत है कि ये फ़तह धोखा दही पर मबनी है।

TOPPOPULARRECENT