Friday , December 15 2017

ओबामा की पाकिस्तान को 2 अरब 40 करोड़ डालर इमदाद की तजवीज़

अमरीका के तीन खरब 80 अरब डालर का सालाना बजट पेश करते हुए जिस की तकमील केलिए अमीर अफ़राद पर टैक्स में इज़ाफ़ा की ज़रूरत लाहक़ होगी ओबामा नज़म-ओ-नसक़ ने आज तजवीज़ पेश की कि माली साल 2013 के लिए पाकिस्तान को 2 अरब 40 करोड़ डालर की इमदाद दी जा

अमरीका के तीन खरब 80 अरब डालर का सालाना बजट पेश करते हुए जिस की तकमील केलिए अमीर अफ़राद पर टैक्स में इज़ाफ़ा की ज़रूरत लाहक़ होगी ओबामा नज़म-ओ-नसक़ ने आज तजवीज़ पेश की कि माली साल 2013 के लिए पाकिस्तान को 2 अरब 40 करोड़ डालर की इमदाद दी जाय । इस में से 2 अरब 20 करोड़ डालर जमहूरी और शहरी इदारों के इस्तिहकाम केलिए बतौर इमदाद फ़राहम किए जाएंगे ताकि इंतिहापसंदी का मुक़ाबला किया जा सके और मुशतर्का सयान्ती कार्यवाईयों की मदद की जा सके ताकि दहश्तगर्दी के इंसिदाद की कोशिशों को तक़वियत हासिल होसके ।

80 करोड़ अमरीकी डालर पाकिस्तान की जानिब से इंसिदाद शोरिश पसंदी सलाहियत फ़ंड केलिए मुख़तस होंगे । वज़ारत-ए-ख़ारजा अमरीका ने कहा कि वाएट हाॶस ने बजट तजावीज़ अमरीकी कांग्रेस को रवाना करदी हैं इस के अलावा बजट में तजवीज़ पेश की गई है कि अमरीकी हुकूमत की पाकिस्तान के समाज में मौजूदगी की ताईद केलिए 19 करोड़ 70 लाख डालर मुख़तस किए जाएंगे । अलावा अज़ीं शहरी समाज के साथ तआवुन के प्रोग्राम भी इस फ़ंड से चलाए जाएंगे ।

बहैसियत मजमूई सदर बारक ओबामा की बजट तजावीज़ के ज़रीया बैरून मुलक अमरीकी कार्यवाईयों के लिए 8 अरब 20 करोड़ डालर मुख़तस किए जाएंगे ताकि इंतिहाई ग़ैरमामूली और आरिज़ी बोहरान से निमटा जा सके जैसा कि इरान , अफ़्ग़ानिस्तान और पाकिस्तान में पाया जाता है । बजट की ये तजावीज़ मालीसाल 2013 केलिए जिस का आग़ाज़ यक्म अक्टूबर 2012 से होगा । इस केलिए अमरीकी कांग्रेस के दोनों ऐवानों यानी एवान की मंज़ूरी ज़रूरी है ।

TOPPOPULARRECENT