Monday , December 18 2017

ओबामा को अरकान-ए-पार्लियामेंट के खत पर तनाज़ा

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को अमरीकी वीज़ा जारी न करने बाज़ अरकान-ए-पार्लियामेंट के सदर बारक ओबामा को भेजे गये मकतूब(खत) पर तनाज़ा खड़ा होगया है जबकि चंद अरकान-ए-पार्लियामेंट ने इस मकतूब पर दस्तख़त करने की तरदीद की।

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को अमरीकी वीज़ा जारी न करने बाज़ अरकान-ए-पार्लियामेंट के सदर बारक ओबामा को भेजे गये मकतूब(खत) पर तनाज़ा खड़ा होगया है जबकि चंद अरकान-ए-पार्लियामेंट ने इस मकतूब पर दस्तख़त करने की तरदीद की।

सी पी आई एम लीडर सीताराम येचूरी, डी एम के रुक्ने पार्लियामेंट के पी रामा लिंगम और सी पी आई एम पी अछूता नंदन की इस मकतूब पर दस्तख़त की तरदीद का हवाला देते हुए बी जे पी ने लोकसभा स्पीकर मीरा कुमार को मकतूब तहरीर करते हुए दस्तख़त की मुबय्यना जालसाज़ी की तहक़ीक़ात कराई जाये। पार्टी ने इसे कांग्रेस के गंदी तरकीबों के शोबा की पसेपर्दा कारस्तानी होने का इल्ज़ाम आइद करते हुए तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया। झारखंड के बी जे पी रुक्न पार्लियामेंट सुदर्शन भगत ने स्पीकर को मकतूब रवाना करते हुए कहा कि बाज़ अरकान-ए-पार्लियामेंट ने ओबामा को भेजे गए ख़त पर दस्तख़त करने की तरदीद की है।

उन्होंने कहा कि ये संगीन इल्ज़ामात हैं और जालसाज़ी के सामान हैं। उन्होंने इसकी तहक़ीक़ात करते हुए ज़िम्मेदारान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया। बी जे पी तर्जुमान प्रकाश जावड़ेकर ने कहा कि बाज़ अरकान-ए- पार्लियामेंट की तरदीद(खंड़न) साफ़ ज़ाहिर करती है कि कांग्रेस की गंदी सियासत के शोबे ने ये साज़िश रची है। उन्होंने बताया कि बाज़ अरकान-ए-पार्लियामेंट ने जाली दस्तख़त का इल्ज़ाम आइद किया। चुनांचे इस मुआमले की तहक़ीक़ात करते हुए ज़िम्मेदारान के ख़िलाफ़ कार्रवाई होनी चाहिए।

सीपीआई एम लीडर सीताराम येचूरी ने कहा ऐसा लगता है कि उनके दस्तख़त कहीं से हासिल करके मकतूब पर पेस्ट करदिए गए। बी जे पी तर्जुमान निर्मला सीतारामन ने टविटर पर लिखा कि नरेंद्र मोदी से निमटने के लिए बैरूनी मदद? ऐसे नाम निहाद समाजी कारकुन हिंदुस्तानी अदालतों पर यक़ीन नहीं रखते और वो बैरूनी मदद हासिल करने की लाहासिल सुई कररहे हैं। उन्होंने उसे हिंदुस्तानी सियासी मुक़ाबले के लिए अमरीका की शक्ल में थर्ड एम्पायर से ताबीर किया। वाज़िह रहे कि 40 लोकसभा और 25 राज्य सभा अरकान ने मुबय्यना तौर पर ये मकतूब रवाना किया है। इसी दौरान कांग्रेस ने बी जे पी के इन इल्ज़ामात को मुस्तरद कर दिया कि मोदी को वीज़ा न देने उसके अरकान-ए- पार्लियामेंट ने मकतूब लिखा है।

TOPPOPULARRECENT