Thursday , December 14 2017

ओबामा या ओलांद शामी क़ियादत नहीं चुन सकते – पूतीन

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 28: Russian President Vladimir Putin addresses the United Nations General Assembly at U.N. headquarters on September 28, 2015 in New York City. The ongoing war in Syria and the refugee crisis it has spawned are playing a backdrop to this years 70th annual General Assembly meeting of global leaders. Spencer Platt/Getty Images/AFP == FOR NEWSPAPERS, INTERNET, TELCOS & TELEVISION USE ONLY ==

रूसी सदर पूतीन ने अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली के इजलास में शामी तनाज़े पर गुफ़्तगु करते हुए कहा कि अमरीकी सदर ओबामा और फ़्रांसीसी सदर ओलांद शामी क़ियादत के इंतिख़ाब का हक़ नहीं रखते।

ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी के मुताबिक़ यूक्रेनी तनाज़े में किसी हद तक तन्हाई के शिकार पूतीन ने जेनरल असेंबली के इजलास में शामी मसले और दहश्तगर्द तंज़ीम इस्लामिक स्टेट के ख़िलाफ़ मुत्तहिद होने की ज़रूरत पर ज़ोर देकर युक्रेन के मुआमले पर अपनी आलमी तन्हाई कम करने की कोशिश की।

सदर पूतीन ने कहा कि अमरीकी सदर ओबामा और फ़्रांसीसी सदर ओलांद शाम के शहरी नहीं, इसलिए उन्हें ये हक़ हासिल नहीं कि वो ये फ़ैसला करें कि शाम का रहनुमा कौन होगा। गुज़िश्ता एक दहाई में ये पहला मौक़ा था कि रूसी सदर पूतीन ने अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली से ख़िताब किया।

अपनी तक़रीर में उन्होंने कहा कि दहश्तगर्द तंज़ीम इस्लामिक स्टेट के ख़िलाफ़ अक़वामे मुत्तहिदा की हिमायत से एक वसीअतर बैनुल अक़वामी इत्तिहाद की ज़रूरत है। अपने ख़िताब के बाद कल शाम में उन्होंने अमरीकी सदर बाराक ओबामा से भी 90 मिनट दौरानीये की मुलाक़ात की।

TOPPOPULARRECENT